منتظر بودن برای هازارد -سیلوا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن عنوان کرد با آغوش‌باز در انتظار پیوستن ادن هازارد به تیم فرانسوی است.

ادن هازارد هافبک بلژیکی چلسی در این فصل عملکرد مطلوبی زیر نظر ژوزه مورینیو داشته است و موفق شده است با زدن ۱۴ گل و فراهم کردن ۹ پاس گل در این فصل نقش مهمی در صدرنشینی آبی‌های لندن داشته باشد. البته شایعات رفتن این بازیکن به تیم پاری سن ژرمن فرانسه از ابتدای فصل به گوش رسیده است. شایعاتی که خود هازارد تمایلی به آن ندارد و اعلام کرده از بودن در چلسی خوشحال است.

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن درباره پیوستن هازارد به این تیم، گفت: با آغوش باز منتظر این بازیکن است تا از چلسی جدا شده و به پاری سن ژرمن بپیوندد.

سیلوا در گفت و گو با اکیپ فرانسه درباره ادن هازارد، گفت: ادن بازیکنی است که او را ستایش می‌کنم. از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی او در صدر بسیار بالایی قرار دارد و باشگاه پاری سن ژرمن نیز باشگاهی است که جایگاه بازیکنان بزرگ است. در پی اس جی ما بازیکنانی را نیاز داریم مانند هازارد که بتوانیم به پروژه مهم خودمان که کسب لیگ قهرمانان اروپا در سه، چهار سال آینده است برسیم. اگر او تصمیم بگیرد که به پاری سن ژرمن بیاید، تمام اعضای تیم با آغوش باز از او پذیرایی خواهند کرد.

ادن هازارد تابستان آینده در قالب تیم ملی بلژیک می‌تواند برای اولین بار طعم حضور در جام جهانی را بچشد، پیش از این اعلام کرده بود که دوست دارد در چلسی بماند و به پیشرفت خود زیر نظر ژوزه مورینیو ادامه دهد.

چلسی امشب (سه‌شنبه) در هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر در خانه وست بروم‌ویچ به میدان خواهد رفت و فرصت این را دارد تا با برتری در این دیدار اختلافش را با آرسنال در رده دوم جدول به چهار امتیاز برساند.

آبی‌های لندن در آغاز هفته‌ آینده در جام حذفی انگلیس باید در ورزشگاه اتحاد به دیدار منچسترسیتی بروند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.