منتقمی : یار کمکی پرسپولیسم

۹ م دیماه ،

قائم مقام باشگاه پرسپولیس دربارهٔ حضور خود در پرسپولیس و وظایفش در این باشگاه اظهار کرد: این خواسته رویانیان بود که برای بنیه تشکیلاتی و ساختاری باشگاه و بهتر چرخیدن امور آن فرد دیگری به مدیریت باشگاه اضافه شود که به همین خاطر از من دعوت شد و من هم آمدم.

وی افزود: سیاست‌ها و خط مشی باشگاه را مدیرعامل تعیین می‌کند و من هم بر اساس آن‌ها کار خود را پیش می‌برم. قرار است در بحث‌های اقتصادی، جذب مشارکت، پیشکسوتان، هواداران، آموزش، تیم‌های پایه، ورزشگاه پرسپولیس و نمایندگی‌هایی که باشگاه آن‌ها را ایجاد می‌کند کمک کنم. در کلیه این اقدامات به عنوان یار کمکی در کنار باشگاه هستم. ضمن اینکه ارتباطات ویژه‌ای با وزارتخانه و فدراسیون‌های ورزشی دارم و همچنین تجربیات مدیریتی و عمرانی خود را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم.

منتقمی با اشاره به انتقال مالکیت ورزشگاه درفشی‌فر به باشگاه پرسپولیس گفت: برای اینکه ورزشگاه درفشی‌فر در اختیار باشگاه قرار گیرد مکاتباتی انجام دادیم و عباسی هم با این موضوع موافقت کرد. قرار است پس از انجام کارهای اداری مربوط این انتقال مالکیت انجام شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین دربارهٔ حضور خود در تمرین این تیم گفت: رویانیان من را به بازیکنان معرفی کرد. من به تک تک بازیکنان گفتم که نمی‌توانم کنارتان بازی کنم اما یار کمکی شما هستم. بازیکن پرسپولیس هر کدام یک برند اجتماعی دارند که باید آن را تقویت کنند و به عنوان الگو باقی بمانند. مثل پروین، کاشانی، دایی، باقری در قبل، مهدوی کیا و کریمی در حال حاضر که هر کدام یک سرمایه بزرگ برای پرسپولیس محسوب می‌شوند.

وی در ارزیابی خود از شرایط کنونی پرسپولیس گفت: من مدت طولانی در رشته‌های ورزشی مختلف کار کرده‌ام و زمانی مربی هم بوده‌ام، به نظر من ما باید علاقه هواداران را به تیم پررنگ‌تر کنیم. حال و هوای پرسپولیس عوض شده و باید زودتر خودمان را به بالای جدول برسانیم چرا که این توانایی در تیم ما وجود دارد.

بهروز منتقمی دربارهٔ اینکه در مقطعی بحث مدیرعاملی او در باشگاه استقلال مطرح شده بود، گفت: در آن زمان تصمیم گیرندگان با من صحبت نکرده بودند و بخشی از این موضوع حاصل موج‌سازی‌هایی بود که به وجود آمده بود. ضمن اینکه من یک مدیر ورزشی‌ام و سالیان سال مسابقه‌های و جشنواره‌های ورزشی و کلاس‌های مربی‌گری را برگزار کرده‌ام. درس ورزش را خوانده‌ام و در بخش مدیریت هم سابقه زیادی دارم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به طور رسمی پیشنهاد مدیرعاملی استقلال را به شما می‌دادند، این سمت را قبول می‌کردید، گفت: بعید می‌دانم. خانواده من همه پرسپولیسی می باشند و اگر زیاد حرف بزنم کتک می‌خورم. بگذارید یک خاطره برایتان بگویم. من عضو هیات مدیره سپاهان بودم. یک بار با پرسپولیس بازی داشتیم، در جایگاه ویژه نشسته بودیم و پسرم هم کنارم نشسته بود که هوادار سرسخت پرسپولیس است، زمانی که پرسپولیس موقعیت داشت از جایش بالا و پایین می‌پرید اما من گفتم پدرجان من یکی از مدیران سپاهانم و خوب نیست که تو در کنار من پرسپولیس را تشویق بکنی. بالاخره به هر سختی که بود او را به جایگاه هواداران پرسپولیس بردیم.

منتقمی دربارهٔ این موضوع که گفته می‌شد او برای جانشینی رویانیان به پرسپولیس آمده گفت: من برای کمک به رویانیان آمده‌ام نه اینکه جانشین او شوم. سردار توانایی‌های زیادی دارد، پیش از آن که من بیایم باشگاه برنامه مشخصی داشت و الان درست نیست که من بر اساس برنامه خودم پیش بروم چرا که دو برنامه بودن به تشکیلات صدمه می‌زند. با این حال اگر فکری داشته باشم به مدیرعامل پیشنهاد می‌دهم و اگر او قبول کند تصویب می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.