منشور علم نافع در وزارت علوم تدوین می‌شود

جام جم آنلاین: شورای عالی یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور با حضور دکتر عباس طائب مشاورعالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمود ملاباشی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در وزارت علوم برگزار شد.

  به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر طائب در این نشست ضمن تبریک مولود حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن، اظهار داشت: در وزارت علوم به تبعیت از شعار مقام معظم رهبری ،علم نافع برنامه ریزی شده و بزودی منشور وزارت علوم برای تحقق سیاست رهبری مبنی بر تولید ملی، کار وسرمایه ایرانی منتشر و ابلاغ می شود.

 وی در ادامه گفت:ورزش یک ضرورت است والمپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان تنها متعلق به وزارت علوم نیست بلکه متعلق به خانواده بزرگ ایران و دانشگاهیان است که با همفکری گروهی به انجام می رسد.

دکتر طائب همچنین اسلامی کردن دانشگاهها و کیفی سازی آموزش در دانشگاههای کشوررا از مهمترین برنامه ها و دغدغه های وزیر علوم دانست و گفت: اولین تلاش برای موفقیت در برابر تحریمها و تهدیدهای دشمن، توانمندی جسمانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی است و با وجود اینکه این تحریمها برای خانواده بزرگ آموزش عالی یک فرصت است باید با آمادگی جسمانی، و روحیه ای قوی و بانشاط به تولید علم نافع دست پیدا کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.