منصوریان:از نتیجه مسابقه مقابل کویت راضی هستم

‘علیرضا منصوریان’ شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مالزی اظهارداشت: از دقیقه ۱۲ به بازی مسلط شدیم و تا پایان نیمه دوم این اقتدار همچنان برقرار بود.

منصوریان با بیان اینکه حریف کویتی با شناخت کامل در این دیدار حضور یافته بود، اضافه کرد: آنها بازیهای ما را بویژه در ایتالیا دیده بودند و با برنامه دفاعی کامل در این دیدار حاضر شدند.

سرمربی تیم زیر ۲۲ سال کشورمان با ابراز رضایت کامل از بازی ملی پوشان ایران گفت :دستورات تاکتیکی خیلی خوب اجرا شد و پیام صادقیان، محسن مسلمان و مرتضی پورعلی گنجی بازی بسیار خوبی را ارایه کردند.

منصوریان ادامه داد: از دفاع خیلی راضی هستم، زیرا بسیار منسجم عمل کردند.با صبوری به آن نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم و فکر نمی کنم هیچیک از دیگر بازیهای این دوره از رقابتها به سنگینی بازی ایران مقابل کویت برگزار شود.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر برنامه تیم برای دیدار بعدی مقابل قطر اظهار داشت: برای دیدار بعدی چند تغییر در خط هافبک و دفاع خواهیم داشت.

منصوریان همچنین از حضور پرشور ایرانیان مقیم مالزی در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار بسیار قدردانی و بر نقش تشویقهای آنان در حصول این پیروزی تأکید کرد.

تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا شامگاه شنبه به وقت محلی توانست با نتیجه یک بر صفر از سد تیم کویت بگذرد.

در این دیدار که در ورزشگاه ‘هانگ جی بات’ شهر ملاکا برگزار شد، امین حاج محمد مهاجم خوب کشورمان توانست در دقیقه ۷۴ بازی دروازه تیم کویت را باز کند.

مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا در ۷ گروه در حال برگزاری است که در هر گروه شش تیم از کشورهای قاره کهن با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در گروه ایران که به صورت متمرکز در شهر ملاکای مالزی درحال برگزاری است، تیم های امارات متحده عربی، قطر، مالدیو، تاجیکستان و بحرین حضور دارند.

آساق**۳۳۵**۱۵۰۴**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۵۳۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.