منطقه المیدان دمشق پاکسازی شد

جام جم آنلاین: تلویزیون سوریه به نقل از ارتش این کشور از پاکسازی منطقه المیدان دمشق از وجود گروههای مسلح تروریست خبر داد.

 به گزارش المنار  ، ارتش سوریه به دنبال انفجار اخیر در مقر امنیت ملی این کشور اقدامات خود را برای پاکسازی محله های مختلف دمشق از عناصر مسلح افزایش داده است.

بر همین اساس تلویزیون سوریه دیشب تصاویری از اجساد شماری از عناصر مسلح را که در یکی از محله های دمشق کشته شده اند پخش کرد. منابع امنیتی سوریه در گفتگو با المنار اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها  مبنی بر تصرف برخی مناطق دمشق به دست مخالفان را تکذیب کردند.

گزارشگر المنار در گزارشی با اشاره به انفجار اخیر دردمشق  افزود: مقامات سیاسی و نظامی دمشق عزم خود را برای مقابله با نفوذ تروریست ها به پایتخت جزم کرده اند حتی اگر این امر به استفاده از انواع سلاح های موجود در دست ارتش نیاز داشته باشد.

در ادامه گزارش ضمن تکذیب شایعات مربوط به استقرار افراد مسلح در برخی محله های پایتخت آمده است: بشار اسد رئیس جمهور سوریه و فهد جاسم فریج وزیر دفاع جدید که در برابر وی سوگند ادا کرد با یکدیگر دیدار کردند.

یکی از شهروندان سوری گفت: آنها همه تلاش خود را به کار می گیرند تا جهان را علیه سوریه بسیج کنند و این کشور را شکست دهند اما سوریه به سبب مقاومت مردم خود شکست نخواهد خورد.

در همین حال رابرت مود رئیس هیأت ناظران بین المللی در سوریه نیز در سخنانی ضمن محکوم کردن حمله به مقر امنیت ملی سوریه، از همه طرف ها خواست خشونت ها را متوقف کنند و به حل مسالمت آمیز درگیری پایبند باشند.( واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.