منچسترسیتی: ژکو جایی نمی‌رود

در حالی که یکی از مدیران برنامه‌های مهاجم بوسنیایی منچسترسیتی از احتمال جدایی این مهاجم از جمع فیروزه‌ای‌پوشان و پیوستنش به میلان خبر داده بود، سران باشگاه لیگ برتری این خبر را رد کرده و انجام این جابه‌جایی را ناشدنی عنوان کردند.

به گفته منچسترسیتی ژکو، قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته را ترک نخواهد کرد و همچنان در این تیم ماندگار است. روز چهارشنبه رسانه‌های گوناگون گزارش داده بودند، سئاد سوسیچ، مدیر برنامه‌های ژکو احتمال رفتن موکلش به ایتالیا را ۷۰ درصد عنوان کرده است. اظهارنظری که پاسخ زودهنگام منچسترسیتی را در پی داشت، تا جایی که در واکنشی رسمی اعلام کرد: “باشگاه در باره فردی به نام سوسیچ چیزی نمی‌داند و از این گذشته هیچ فرد سومی حق ندارد، درباره جابه‌جایی ادین ژکو حرفی به میان آورد.”

ژکو که زمانی در ولفسبورگ توپ می‌زد و همراه با این تیم قهرمانی بوندسلیگا را نیز تجربه کرده است، در دوران حضورش در لیگ برتر نتوانست پاسخ اعتماد روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی را به خود بدهد و از همین رو بیشتر نیمکت‌نشین بوده است. رخدادی که باعث می‌شود احتمال جا‌به‌جایی او و رفتنش به نایب قهرمان فصل گذشته سری A داده شود. در هر حال آینده این مهاجم وابستگی زیادی به ماندن روبین فان‌پرسی در آرسنال یا جدایی‌اش از جمع توپچی‌های لندن دارد. خرید این بازیکن هلندی از سوی مالکان عرب سیتی که مشتریان زیادی هم دارد، احتمال جدایی ژکو را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.