“من به مانند اسبی شوریده خواهم دوید” به پایان فیلمبرداری رسید

فیلم کوتاه داستانی «من به مانند اسبی شوریده خواهم دوید» با کارگردانی وحید یگانه مرحله فیلمبرداری خود را به پایان رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فیلم «من به مانند اسبی شوریده خواهم دوید»، این فیلم داستانی به کارگردانی و نویسندگی وحید یگانه داستان مشاجره مردی زارع با عروسش است که منجربه حادثه ای ناگوار برای مرد زارع می گردد.
این فیلم از تولیدات حوزه هنری استان لرستان است و با موضوع خانواده به سوء تفاهم های درون خانواده می پردازد. این فیلم جهت شرکت در جشنواره رویش آماده و با پایان مرحله تصویر برداری بلافاصله وارد مرحله تدوین شده است.
تصویر برداری این فیلم را سید محمد موسوی اعظم بر عهده داشته است. همچنین علی قائد، مریم ولیپور، پژمان باقری و حمید رضا شیخی یگانه «بازیگران»، حسین یگانه «صدابردار»، امیر محمد حسنوند «دستیار کارگردان»، احسان حسنوند، رضا عباسی و نظام یگانه «دستیاران تصویربردار»، یاسر یگانه و حافظ یگانه «مدیر تولید»، امین حسنوند «عکاس»، علی مومنی «منشی صحنه»، الماس رحیمی «تدارکات»، فرشاد دکامی و مسلم علیپور حمل ونقل، دیگر عوامل درفیلم «من به مانند اسبی شوریده خواهم دوید» بوده اند.
وحید یگانه کارگردان جوان این فیلم لیسانس کارگردانی سینما را از دانشگاه هنر تهران اخذ کرده است. وی ساخت چندین فیلم کوتاه داستانی و مستند را در کارنامه دارد که از میان آثار وی می توان به مستند تلویزیونی «فاتح فلوریدا»، مستند «نامه های آقای روزنامه باطله»، فیلم داستانی کوتاه «یک درجه پایین تر» اشاره کرد.
دریافت جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره ملی فیلم های دانشجویی صدا و سیما در سال ۱۳۸۵ برای مستند «نامه های آقای روزنامه باطله»، دریافت جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره سراسری فیلم نگاه دوم برای فیلم «نامه های آقای روزنامه باطله»در سال ۱۳۸۴ و دریافت جایزه بهترین کارگردانی ازجشنواره فیلم استانی انجمن سینمای جوان ایران برای فیلم «یک درجه پایین تر»، از افتخارات این کارگردان جوان محسوب می شود.
وحید یگانه آخرین فیلم کوتاه خود به نام «من به مانند اسبی شوریده خواهم دوید» را تا پایان تابستان امسال به اتمام می رساند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.