من رئیس هستم، کسی حق دخالت ندارد!

۳۰م دیماه ،

محمد زارع پور گفت: من رئیس فدراسیون تنیس روی میز هستم و کسی از بازیکنان و مربیان و مسئولان حق دخالت ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران روز قبل ۲۹ دی ماه رئیس فدراسیون تنیس روی میز با حضور در شبکه خبر دربارهٔ بعضی مسائل موجود در پینگ پنگ و به خصوص اردوی تیم ملی صحبت کرد اما نکته جالب در این گفتگوی تلویزیونی روی خط آمدن همزمان احمد جعفری پور ، مربی تیم ملی بود که اختلاف نظر این رئیس و مرئوس در نوع خود قابل توجه بود و گویا این دو پیش از این حتی برای اینکه در یک برنامه زنده اختلاف خود را نشان ندهند و حفظ آبرو کند نیز با هم هماهنگ نکرده بودند که چه چیزهایی را بر زبان بیاورند.


زارع پور به وضوح و با صراحت اعلام کرد که با مربی تیم اختلاف سلیقه داریم.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص سبب اخراج افشین نوروزی از اردوی تیم ملی بیان کرد: اخراج وی به سبب صحبتهایش بوده و بازیکن حق ندارد در امور فدراسیون دخالت کند.


جعفری پور مربی تیم اظهار داشت: بهتر بود قبل از برگزاری کمیته انضباطی به نوروزی اجازه تمرین کردن در کنار تیم داده می شد و وی را از آکادمی بین المللی تنیس روی میز خارج نمی‌کردند اما زارع پور این سخنان را قبول نداشت و با قاطعیت گفت که نوروزی در کاری که به وی ارتباطی داشته دخالت کرده و باید همین رفتار را در جواب او انجام میدادیم.


زارع پور خاطرنشان کرد: تاکنون فدراسیون هیچ واکنشی را نسبت به مخالفان و منتقدینش نداشته است وی به صراحت اعلام کرد که رئیس است و هیچ کدام از بازیکنان و مربیان و مسئولان حق ندارند در کارش دخالت کنند به اندازه انتقاد راهکار ارائه دهند.


در میان گفتگو مصاحبه هایی با بازیکنانی همچون نوشاد عالمیان، محمدرضا اخلاق پسند، مهران احمدی و میدیا لطف اله نسبی و…  پخش شد که بیشتر آنها از اینکه اردوی تیم ملی در تهران برگزار می گردد و تهران به سبب آب و هوای نامناسب در سرعت توپ اثر دارد و برای تمرین کردن خوب نیست ابراز نارضایتی کردند و خواستار این شدند که اردوی تیم ملی در مکانهای دیگری برگزار شود.


زارع پور در پاسخ به آنها گفت که اردوی تیم ملی در سالهای قبل نیز در همین تهران برگزار می شده پیش از این در زمین کوچکتر تمرین میکردند اکنون در یک آکادمی بزرگ و استاندارد و مطابق با فاکتورهای بین المللی تمرین می کنند ضمن اینکه اردوهای تیم ملی در شهرهای مختلف و خارج از کشور نیز در طول چند سال برگزار شده است.


بازیکنان بر این باور بودند که وضعیت تغذیه و غذای اردو نامناسب است اما رئیس فدراسیون تنیس روی میز جواب داد آشپز آکادمی مدت ۸ سال است که یک نفر است حتی وی توپ را در زمین بازیکنان انداخت و گفت که مربی بدنساز تیم ملی اعلام کرده که هر کدام از پینگ پنگ بازان ۸ تا ۱۵ کیلو اضافه وزن دارند و به جای اینکه از غذا ایراد بگیرند به فکر این موضوع باشند.


زارع پور دربارهٔ بانوان برگزاری اردوهای تیم های ملی در سنین پایه و موضوع مجید احتشام زاده و مسائل این چنینی نیز صحبت هایی را مطرح کرد.


در دقایق پایانی برنامه و اختلاف نظر زارع پور و جعفری پور قابل تامل بود مجری برنامه از مربی تیم ملی پرسید که اکنون در تنیس روی میز چ کسی سرمربی است که جعفری پور پاسخ داد اکنون ما ارشد مربیان داریم که من هستم سرمربی هم خودم هستم اما زارع پور بلافاصله فکر صحبت های وی شد و گفت: خیر جعفری پور سرمربی تیم ملی نیست و ما به دنبال این هستیم که هر چه زودتر تکلیف سرمربی را مشخص کنیم البته زارع پور، منکر اینکه جعفری پور ارشد مربیان است نشد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.