مهارت‌های فردی کودکان در «خاله بازی» مکتوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه هفت جلدی «خاله بازی» برای کودکان سه تا ۱۰ ساله نوشته شده است و نویسنده در آن سعی کرده با تلفیق تصاویر و داستان، برخی از مهارت‌های عمومی برای زندگی و نیز مهارت‌‌های شغلی را برای مخاطبان نوجوان بازگو کند.

نویسنده این کتاب «میلی بومن» در هر مجلد از کتاب خود پس از تعریف داستان کوتاهی سعی کرده است با طرح سوالاتی درباره موضوع کتاب مخاطب را به نوعی در ایجاد محتوای تازه برای کتاب درگیر کند و سیستم ارائه اطلاعات خود را از ساختاری یک‌طرفه به ساختاری دو و چند طرفه مبدل کند.

همچنین در پایان هر مجلد از این کتاب از مخاطب خواسته شده با الصاق تصویر خود در کتاب، به عنوان یکی از شخصیت‌های حاضر در آن به همراهی با راوی برای انجام یک فعالیت بپردازد.

تصویرسازی قابل توجه این کتاب که به کمک مجسه‌سازی خمیری توسط «کریستل مک دیان» انجام شده نیز یکی دیگر از مهمترین عوامل جذب مخاطب برای این کتاب به شمار می‌رود.

خانه داری، آشپزی، مادری کردن، معلمی، دکتری، فروشندگی و دامپزشکی هفت عنوان مهارتی هستند که در این مجموعه بر روی آنها تمرکز شده است.

مجموعه هفت جلدی خاله بازی با ترجمه راضیه خوئینی و بازنویسی حسین فتاحی با شمارگان ۱۶۵۰ نسخه و قیمت ۱۵۰۰ تومان برای هر مجلد از سوی موسسه انتشارات قدیانی منتشر شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.