مهدوی‌کیا: نباید لبنان را دست کم بگیریم

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل هما، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم شش گل به تیم حریف بزنیم. امیدوارم بازیکنان ملی‌پوش ما هم به سلامت به این جمع بازگردند تا در ادامه‌ی لیگ، شرایط بهتری داشته باشیم.

وی افزود: بدون شک اگر بازیکنان ملی‌پوشان را در این تعطیلی‌ها در اختیار داشتیم، می‌توانستیم با کارایی بهتری تمرین کنیم؛ اما همین دو بازی تدارکاتی هم بازیکنان را در شرایط بازی نگه می‌دارد. نبود ملی‌پوشان در این چند روز به ضرر ما تمام شد، ضمن این‌که چند مصدوم هم در تیم داریم.

مهدوی‌کیا درباره‌ی بازی بعدی پرسپولیس مقابل نفت تهران، گفت: بازی سختی داریم. آن‌ها تیم صدرنشین هستند و این نشان می‌دهد که آن‌ها تیم خوبی درست کرده‌اند. ما نتایج بدی را پشت سر گذاشته‌ایم.

او درباره‌ی این گفته‌ی روان‌شناس پرسپولیس که بازیکنان این تیم دیگر ترسی از باختن ندارند، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است. ما قبل از این هم از باخت نمی‌ترسیدیم. امیدوارم با آغاز لیگ، بازی‌های بهتری نسبت به قبل انجام دهیم و از بازی مقابل نفت روند خوب خود را شروع کنیم.

کاپیتان پرسپولیس همچنین درباره‌ی این صحبت رویانیان که گفته بود یکی از بازیکنان پرسپولیس ژوزه را تخریب می‌کند، بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم. هر بازیکنی که برای پرسپولیس به میدان می‌رود، با تمام وجودش کار می‌کند تا تیم نتیجه بگیرد.

مهدوی‌کیا در ادامه درباره‌ی دیدار تیم ملی مقابل لبنان گفت: لبنان همیشه مقابل ایران بازنده بوده است. با این حال، بازی سختی مقابل این تیم داریم، اگر این تیم را دست کم بگیریم قطعا به مشکل خواهیم خورد.

او همچنین درباره‌ی تصمیم ملی‌پوشان درباره‌ی تحریم رسانه‌ها، اظهار کرد: به هر حال اخبار ضدونقیضی که برخی رسانه‌ها و همچنین مصاحبه‌های خیالی‌ای که بعضی مواقع انجام می‌شود، این حق را به بازیکنان می‌دهد؛ اما امیدوارم این موضوع با تعامل بین دو طرف رفع شود. فکر می‌کنم تعداد زیاد روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در ایران که در هیچ جای دنیا شاهد آن نیستیم، باعث شده است رقابت بین رسانه‌ها زیاد شود و هر کسی به‌دنبال این باشد که تیتر داغ‌تری بزند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.