مهدی رجب‌زاده: از تعطیلی‌های مداوم لیگ متنفرم

۲۲ آبان ،

مهدی رجب‌زاده اظهارکرد: این تعطیلی‌ها واقعا به ضرر تیم‌های لیگ برتر است و اگر این تعطیلات مدام لیگ به سبب بازی‌های تیم ملی است باید بگویم که برای تیم ملی هم بهتر است که لیگ تعطیل نشود چرا که اگر بازیکنان در شرایط بازی و آمادگی باشند به نفع تیم ملی است و این تعطیلی‌ها سبب می‌شود که بازیکنان فرم اید‌ه‌آل خود را از دست بدهند. این تعطیلات فقط شاید به نفع تیم‌هایی باشد که زیاد شرایط خوبی ندارند ، اما در کل به صلاح نیست و فقط در ایران شاهد این امور هستیم.

وی با انتقاد از طرح حذف جام حذفی از تقویم مسابقات فوتبال کشور گفت: این طرح هم از شاهکار‌های فوتبال ما است که چنین موارد غیر معقولی در آن اتفاق می‌افتد. در همه جای دنیا ۳ جام برگزار می‌کنند و در همین امارات به جای سه جام، چهار جام برگزار می‌کنند و باید بگویم که حذف جام حذفی به فوتبال ما ضرر زیادی می‌زند.

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن با مثبت ارزیابی کردن اردوی ۶ روزه تیم ذوب آهن در کرج، تصریح‌کرد: به هر حال برپایی هر اردو به منظور آماده سازی تیم‌ها و نزدیک‌تر کردن بازیکنان از نظر روحی به یکدیگر است و در کل اردوی خوبی در کرج داشتیم. ۲ بازی تدارکاتی برگزار کردیم که نقاط ضعف و قوتمان تا حد زیادی برای کادر فنی روشن شد و باید بگویم بهتر شد که در این ۲ بازی شکست خوردیم چرا که اگر نمی‌باختیم صعف‌ها مشخص نمی‌شد.

رجب‌زاده آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن را روشن ارزیابی و خاطرنشان‌کرد: با این روند رو به رشدی که داشتیم شک ندارم که تیم در نیم فصل دوم در جدول صعود قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. رسیدن به موفقیت با تلاش مضاعف بازیکنان دور از دسترس نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.