مهران احدی:روی ضعف‌های تکنیکی‌ام کار کرده‌ام

۳۱فروردین۱۳،

 مهران احدی دربارهٔ میزان آمادگی خود برای حضور درمسابقات جهانی فرانسه، اظهار کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی، برنامه تمریناتم را با سرمربی تیم ملی تنظیم کرده ام و حتی زمانی که در اردو نیستم با توجه به نظرات آقای علیدخت تمرین می کنم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پیش از آغاز اردو، تمرینات بدنسازی و فنی خود را آغاز کرده بودم وبا توجه به این که حدود دوسال و نیم از تیم ملی مرخصی گرفته بودم و در اردوها شرکت نمی کردم فرصتی به وجود آمد تا بر روی تکنیک هایی که فکر می کردم در آن ها ضعف دارم بیشتر تمرین کنم و حتی پیشرفتم در مسابقات انتخابی مشهود بود. حالا با برنامه ریزی انجام شده امیدوارم که بتوانم در مسابقات جهانی فرانسه موثر باشم.

عضو تیم ملی پینگ پنگ اظهار کرد: البته من زمان زیادی است که به مسابقات خارجی اعزام نشده ام و آخرین مسابقه برون مرزی ام مربوط به دو سال پیش در مسابقات مسکو است که فکر می کنم این یک ضعف است و اگر پیش از اعزام به مسابقات جهانی در رقابت های بین المللی حضور داشتم می توانست کمک خوبی برایم باشد اما متاسفانه چنین شرایطی پیش نیامد. ما سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را در این رقابت ها نشان دهیم و در حد و اندازه خود ظاهر شویم.

احدی دربارهٔ اردوی تدارکاتی مجارستان هم گفت: مجارستان یک فرصت است که اگر بتوانیم با تیم ملی این کشور بازی کنیم با سب بازی آن ها هم آشنا شویم و این موضوع به ما کمک خواهد کرد. اما می دانید که حضور در مسابقه با اردوی تدارکاتی بسیار متفاوت است.

وی به اردوی تیم ملی در بابل اشاره کرد و گفت: برگزاری اردو در بابل یک گزینه خوب است چون این شهر همسطح دریاست البته من دقیقا نمی دانم که امکانات در این شهر چگونه است اما معتقدم اردوی تیم ملی نباید تنها در یک شهر برگزار شود بلکه باید ملی پوشان در شرایط مختلف اردو داشته باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.