مهربانی دریای جویبار با مسافران ایرانی !

یک اتفاق جالب در شهرستان جویبار می تواند باعث شود تعداد گردشگران به این شهرستان در تابستان سال آینده بصورت چشمگیری افزایش یابد.

به گزارش دریانیوز ، همه ساله میلیون ها مسافر و گردشگر برای استفاده از دریا به شهرهای ساحلی مازندران سفر می کنند اما شهرستان جویبار به دلایل مختلف سهم کمتری از مسافران دارد.

یکی از این نگرانی های خانواده ها در سفر به مازندران و هنگام استفاده از دریا، غرق شدن یکی از اعضای خانواده در دریای وحشی مازندران است اما گویا دریای جویبار با مسافران مهربان است و جان کمتر فردی را در سال های اخیر گرفته است.  

این دریا آنقدر در سال جاری مهربان شده که در جلوی تابلوی غرق شده ها عدد صفر را می بینیم که البته بی انصافی است که از نقش ارگان هایی همچون اعضای ستاد طرح سالمسازی دریا، نجات غریق، هلال احمر سخنی به میان نیاوریم.

در همین رابطه فرماندار جویبار گفته که در تابستان امسال بالغ بر ۱۵۰ هزار گردشگر از طرح های دریای جویبار استفاده کردند.

امید نیک نژاد در جلسه شورای اداری جویبار اضافه کرد که خوشبختانه با تلاش همه اعضای ستاد طرح سالمسازی دریا بویژه نیروی انتظامی، نجات غریق، هلال احمرهیچگونه غریقی در شهرستان به ثبت نرسید.

حال با این اوصاف و با دریای کمتر شناخته شده جویبار که سواحلی بسیار زیبا و آرام دارد منتظر مسافران و گردشگرانی است که برای مشاهده مناطق بکر و کمتر شناخته تر شده شمال کشور و رفع دغدغه خود ( غرق شدگی ) در طرح هایی همچون چپکرود که در واقع یکی از بهترین طرحهای دریای مازندران است در تابستان سال آینده به این شهرستان سفر کنند.


Tabnak.IR | تابناک

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سهراب قرایی:

    سلام من تابستان پارسال رفتم به دریای جویبار ولی وواقعا از برخورد بد ماموران ناراحت شدم خواهش میکنم این موضوع بررسی بشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.