مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران تمدید شد

 

 به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با توجه به استقبال گسترده بازی سازان از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی تا ۲۴ خرداد ماه تمدید شد.
پیشتر ۱۶ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده بود.
علاقه‌مندان برای حضور در بخش‌های اصلی، جنبی و دانش آموزی تا ۲۴خردادماه امسال فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارائه دهند.
براساس این گزارش، جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای در دو بخش اصلی و جنبی و بخش آفرینش‌های دانش‌آموزی برگزار می شود. بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه بازی‌های بزرگ، مسابقه بازی‌های برخط Online، مسابقه بازی‌های موبایل ،مسابقه بازی های کوچک، مسابقه طراحی کاراکتر، مسابقه بازی نامه نویسی است. بخش آفرینش‌های دانش‌آموزی نیز در برگیرنده مسابقه بازی های رایانه‌ای، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه ایده های نو بوده و مسابقه طراحی بازی آنلاین و مسابقه ایده های قرآنی بخش جنبی این رویداد را شامل می شود.
دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت بانگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی ، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازی های رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت ،ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی ۶ الی ۱۰ تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.