مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه تمدید شد
جشنواره فیلم کوتاه تهران – ۱۸ خرداد – منبع : سینمافردا

در حالی که تعداد ثبت نام شدگان در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از مرز ۳ هزار و چهارصد اثر گذشت آخرین مهلت ثبت نام در بخش ملی تا ۱۰ تیر ماه تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه تمدید شد

به گزارش سینمافردا ، استقبال از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به عنوان مهمترین جشنواره تخصصی فیلم کوتاه در ایران و منطقه در دو بخش ملی و بین الملل از مرز ۳ هزارو چهارصد اثر گذشت.

ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با اعلام این خبر  که تاکنون ۲۳۹۴ فیلم در بخش بین الملل و ۱۰۰۸ اثر در بخش ملی ثبت نام کرده اند، گفت: به دلیل درخواست مکرر فیلمسازان فیلم کوتاه از دبیرخانه این جشنواره مبنی بر تمدید تاریخ ثبت نام ، با موافقت “هاشم میرزاخانی” دبیر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، این تاریخ تا دهم تیرماه سال جاری تمدید شد.

ستاد خبری اعلام کرد، بیشترین تعداد آثار ثبت نام شده در جشنواره در بخش مسابقه ملی به ترتیب آثار داستانی، مستند، پویانمایی و نهایتاً تجربی بوده است.

قابل ذکر است به منظور بازبینی آثار در دو بخش ملی و بین الملل و همچنین در چهار زیرمجموعه مستند، داستانی، تجربی و پویانمایی وبرخورداری از زمان کافی این تاریخ تمدید نخواهد شد و علاقه مندان تا پایان وقت اداری روز دهم تیرماه فرصت دارند از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir ویا www.cinemajavanan.ir اقدام نمایند.

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.