مهلت ارسال آثار به جشنواره “ادب و هدایت” تمدید شد

۱۴م آذر ،

به سبب استقبال هنرمندان سراسر کشور از اولین جایزه “ادب و هدایت”، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه تا ‌شنبه نهم دی ماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ حامد میرزاحسینی دبیر اولین جایزه “ادب و هدایت” با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جایزه ارسال شده و با توجه به استقبال هنرمندان مهلت دریافت اثر تا ۹ دی ماه سال جاری تمدید شده است. 

میرزا حسینی افزود: این جایزه، ویژه تکریم و معرفی نقش و جایگاه ابعاد شخصیتی امام هادی علیه السلام است که در شش بخش شعر، داستان کوتاه، متن ادبی، ترانه، فیلمنامه و نمایشنامه برگزار می گردد.
وی با دعوت از هنرمندان و فرهیختگان سراسر کشور برای تولید اثر و حضور در این جایزه هنری تصریح کرد: هنرمندان می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکیinfo@adabfest.ir  و یا از طریق پست به دبیرخانه این جایزه به نشانی: تهران –  میدان آرژانتین –  خیابان شهید احمد قصیر-  خیابان دوازدهم – شماره ۳ ، حوزه هنری استان تهران ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۵۰۴۶۱۸ و ۱۹  تماس حاصل نمایند.
گفتنی است؛ اولین جایزه هنری “ادب و هدایت” به همت حوزه هنری استان تهران و مشارکت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و جامعه ابرار در دی ماه سال جاری برگزار می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.