مهمترن عناوین خبری روز چهارشنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

خسارت زلزله امروز آذربایجان، حل مشکلات اقتصادی مردم به‌عنوان مهم‌ترین اولویت نظام، افزایش قیمت بنزین در سال جاری، سبب اصرار هاشمی بر طرح دولت وحدت ملی و عزم جدی قوه قضاییه در اجرای عدالت از مهمترین عناوین خبری روز چهارشنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش تفسیری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مهمترین عناوین  خبری امروز(چهارشنبه) به این شرح است:

خسارت زلزله امروز آذربایجان چشمگیر است /دولت هر چه سریعتر اقدام کند
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به زلزله صبح امروز(چهارشنبه) آذربایجان گفت: بر اثراین زلزله تعدادی از واحدهای مسکونی از جمله واحدهای روستایی آسیب دیده و برخی زیرساخت‌ها نیز دچار خسارت شده است که لازم است دولت در این زمینه هرچه سریعتر اقدام کند.

رسیدگی به وضعیت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور کار مجلس
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رسیدگی به وضعیت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور کار مجلس قرار می گیرد

هرگونه اقدام تنش‌زا را خیانت تلقی می‌کنیم/ حل مشکلات اقتصادی مردم مهم‌ترین اولویت نظام
نمایندگان مجلس در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه همدلی و وحدت عمل و کشیده نشدن اختلافات به سطح عموم جامعه از سوی مسئولان امری حیاتی است، از مسئولان کشور خواستند تا با ایجاد آرامش و همدلی در جامعه و پیگیری مسائل از راه‌هایی که تنش به دنبال نداشته باشد، زمینه حل مشکلات اقتصادی مردم را فراهم نمایند.

آمریکا بر سر فعالیت هسته ای ایران بدنبال ماجراجویی است
رئیس مجلس گفت: ایران بارها اعلام نموده که در فن آوری صلح آمیز هسته ای به دنبال سلاح هسته ای نمی باش و بارها نیز به آژانس اجازه بازرسی داده است و این آمریکا بوده که هر بار در مذاکرات یک بهانه‌ای ایجاد می‌کرد و در این مسیر هم چنان به دنبال مسئله سازی است.

طرح سوال به صلاح نمی باش/ شکایت از هیئت رئیسه را امضا نکرده‌ام
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ‌شکایت از هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل ۹۰ به‌صورت فراکسیونی نبوده است بلکه اشخاص خود تصمیم به این کار گرفته‌اند.

افزایش قیمت بنزین در سال جاری بعید است
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت بنزین در سال جاری بعید است مگر این که در دولت و مجلس تدابیر تازهی اندیشیده شود.

زلزله ۵٫۱ ریشتری ورزقان بدون کشته / ۲۰ نفر مصدوم شدند
مدیر‌کل مدیریت بحران آذربایجان‌ شرقی آمار مصدومان زلزله ورزقان را ۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون خبری مبنی بر فوت هموطنان ورزقانی نرسیده است.

علت اصرار هاشمی بر طرح دولت وحدت ملی/ عدم وجود مواضع صریح درباره دولت وحدت ملی
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه مردم آگاهی کافی درباره طرح دولت وحدت ملی ندارند، گفت: اگر احزاب ادعا می‌کنند اتاق فکر دارند، اتاق فکرشان باید درباره این موضوع نظر بدهد؛ موضع‌گیری صریحی از سوی احزاب اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در این خصوص صورت نگرفته است.

اصلاح طلبان در انتظار حرف آخر خاتمی می باشند
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات منتظر حرف آخر خاتمی هستیم، گفت: خاتمی رئیس اصلاح‌طلبان است و حرف اول و آخر را وی در این باره می‌زند.

برخورد قاطع مجلس با کسانی که استقلال دانشگاه آزاد را لکه‌دار نمودند
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد قم گفت: با توجه به فتنه ۸۸ باید کسانی را که از استقلال دانشگاه آزاد سوء استفاده نموده و از امکانات آن برای رسیدن به مقاصد خود سود بردند مورد مواخذه قرار داد و آنها نیز موظف به پاسخگویی به نمایندگان ملت می باشند.

فکر باج‌گیری آمریکا از ایران اشتباه محض است/عزم جدی قوه قضاییه در اجرای عدالت
رئیس قوه قضاییه استقلال قوای سه‌گانه به منظور استحکام ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی را بسیار ضروری دانست و گفت: اجرای عدالت از مسیر عمل به قانون می‌گذرد و همه باید دربرابر ساختار جمهوری اسلامی و قانون اساسی تمکین نمایند.

یک شهروند: پیشا کسی به نام من رای داده بود/من سه بار رای دادم
براساس گزارش تفسیریات مردمی از تخلفات انتخاباتی در آمریکا؛برخی از آمریکایی‌ها اصلا نتوانسته‌اند رای بدهند یا برخی دیگر چند بار رای داده‌اند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.