مهمترین عناوین خبری روز جمعه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران

کشتار مسلمانان برای مقابله با بیداری‌اسلامی، توطئه و تناقض‌گویی‌های خاتمی، تحول اوضاع منطقه به دست حامیان بشاراسد، سفره افطاری مجلسی‌ها‌ودولتی‌ها و مشکلات سه‌نرخی شدن ارز از زبان نمایندگان از مهمترین عناوین خبری امروز(جمعه ۶ مردادماه) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مهمترین عناوین خبری امروز (جمعه ۶ مردادماه) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به شرح زیر بود:

کشتار مسلمانان مقابله با اسلام و بیداری اسلامی است/ ما باید روزه و نماز را در خود مجسم سازیم
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بیداری اسلامی و جوشش مسلمانان در بسیاری از کشورها گفت: در مقابل این بیداری‌ها،‌ مردم مظلوم مسلمان را می‌کشند؛ در واقع دشمن در مقابله با اسلام، بیداری اسلامی و جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنند.

اصلاحات شناسنامه قانونی ندارد/ تناقض گویی های خاتمی و اطرافیانش بوی توطئه می‌دهد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اصلاح‌طلبان برای ورود به عرصه انتخابات تقلا نکنند چراکه شناسنامه آنها تأییدیه قانونی ندارد و اصلاح‌طلبان طی ۸ سال اداره کشور نشان دادند که صلاحیت ریاست و مدیریت بر عرصه های مختلف کشور را ندارند.

حکومت ولایت فقیه در ایران اسلامی، شبیه ترین حکومت به حکومت امام زمان (عج) است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: شبیه ترین حکومت به حکومت امام زمان (عج) حکومت ولایت فقیه در ایران اسلامی است و حفظ و صیانت از اصول و مبانی انقلاب اسلامی باید مورد توجه ملت ایران و ملت های منطقه قرار گیرد.

حامیان بشار اسد در صورت پیچیده شدن شرایط، اوضاع منطقه را دگرگون می‌کنند
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جریان های حامی حکومت بشار اسد طی ماه های گذشته مواضع خود را اعلام کرده اند و اگر شرایط پیچیده شود اوضاع منطقه را دگرگون خواهند کرد.

سفره افطاری بهانه‌ی دولت و مجلسی‌ها برای رسیدگی به مسائل اقتصادی
عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی از دیدار دولت و مجلس برسر سفره افطاری در روز یکشنبه هفته آتی خبر داد.

بررسی توام با جدیت پرونده “سلطان گوشت”

یک قاضی دادگستری گفت: پرونده”سلطان گوشت” باید از سوی مراجع قضایی با جدیت پیگیری و بررسی شود.

خانه‌های خالی از سکنه بخشی از سرمایه‌های ملی است/ سرمایه راکد باید مشمول مالیت شود
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: خانه‌های خالی از سکنه بخشی از سرمایه‌های ملی است که من معتقدم راکد مانده است و سرمایه راکد باید مشمول مالیات شود.

سه نرخی شدن ارز، بازار را ملتهب می‌کند
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درباره سه نرخی شدن ارز گفت: دولت نمی تواند چنین طرحی را عملی کند چرا که انجام ارز سه نرخی قطعا بازار را ملتهب می کند که جبران آن در آینده کار سختی است.

حمایت دانشجویان از کاندیدای خاص در انتخابات ریاست‌جمهوری خلاف قانون است
دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شهید بهشتی گفت:دانشجویان با ایجاد یک جو انتخاباتی در فضای دانشگاه ها در معرفی و شناساندن افراد اصلح با توجه به مقتضیات زمان و نیازها و شرایط کشور در آن زمان می توانند به فعالیت های قانونی خود بپردازند.

” توسن” تانک واکنش سریع ایرانی
تانک “توسن” به یک سیستم مدیریت نبرد و یک دستگاه ارتباطی دیجیتالی از نوع سیستم پایانه اطلاعات مجهز است، این سیستم برای جمع‌آوری اطلاعات از دیگر تانک‌ها، ارسال اطلاعات میدانی منطقه و گرفتن دستورات لازم از ستاد فرماندهی مرکزی در صحنه نبرد به کار می‌رود.

منافقین، پشتیبان و مجری حرکت های تروریستی پنتاگون
دبیر کل کانون هابیلیان گفت: پنتاگون برنامه های لجستیکی و نظامی خود را در پادگان اشرف انجام داد و تلاش کرد از خدمات جاسوسی گروهک تروریستی منافقین علیه ایران بهره گیرد و ازاین عناصر به عنوان پشتیبان حرکت های تروریستی استفاده کرد.

انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.