مهمترین اتفاق در سال جاری برگزاری انتخابات است

۲۰خردادماه،

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند و همراه با آرامش حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهد زد.

به گزارش حوزه حقوقی قضاییممتازنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی که در جلسه شورای قضایی استان خراسان رضوی سخن می گفت با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری گفت: برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند و همراه با آرامش حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهد زد.
رئیس کل دادگستری  استان گفت: مهمترین اتفاق جهت کشور عزیزمان در سال جاری برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی ادامه داد: برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند و همراه با آرامش حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهد زد.

وی افزود: دشمنان و کینه توزان نظام مقدس اسلامی که با حاکمیت اسلامی مخالف می باشند به دنبال سوء استفاده از هر موقعیتی جهت ضربه زدن به ملت ما می باشند و امروز انتخابات را بهترین عرصه جهت عملی کردن نیات پلید خود می‌دانند.

 وی با اشاره به عوامل بروز فتنه سال ۸۸ گفت: دشمن در این فتنه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بود اما با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم بزرگوار ناکام ماند اما دشمنی‌ها تمام نشد.

رئیس دادگستری خراسان رضوی افزود: امروز دشمنان با تمام توان به صحنه آمده و از هر ابزاری جهت فتنه گری استفاده می‌کنند.

وی گفت: دشمن جهت ناامید کردن مردم و فشار آوردن به نظام برنامه ریزی دقیقی دارد اما از این سو نیز شاهد پشتیبانی تمام قد مردم از نظام اسلامی خود می باشند و در این میان مسئولان در هر رده و بخشی باید با نهایت دقت و براساس قانون وظایف خود را به درستی به انجام برسانند و این نکته یک مطالبه عمومی از مسئولان است.

رئیس دادگستری خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات اخیر ریاست محترم قوه قضائیه در جمع مسئولان دادگستری‌های سراسر کشور خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع جرایم از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی به ویژه در زمینه برگزاری انتخابات آتی و همچنین برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خواهد بود که به این مهم در دادگستری خراسان رضوی توجه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.