مهم ترین وظیفه بانک سپه توسعه زیرساخت های اقتصادی است

مدیر عامل بانک سپه گفت: مهم ترین وظیفه بانک سپه ایجاد و توسعه زیرساخت های اقتصادی و اول شدن در ارائه خدمات است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل ازبانک سپه ، رامین پاشایی فام به اهمیت اجرایی شدن برخی طرحها همچون پل خلیج فارس اشاره کرد و گفت : تا فرصت هست باید به مردم خدمت کرد که از جمله این خدمت ها ، ساخت مدرسه، مشارکت در طرحهای بزرگ و کلان اقتصادی و… است.

وی به توان فعالان این حوزه اطلاع رسانی و اثربخشی نتایج فعالیت آنها هم اشاره کرد افزود: این روابط عمومی است که می تواند مشارکت کارکنان را به کاری جلب کند یا کاهش دهد.

پاشایی فام با تأکید بر اینکه هر کشوری که می خواهد توسعه پیدا کند باید برای استمرار توسعه خودش به بخش خدمات توجه ویژه ای داشته باشد ، تصریح کرد: بخش اصلی خدمات که می تواند برای توسعه کشور راهگشا باشد و فضای مطلوبی برای جامعه ایجاد کند، توسعه گردشگری است.

وی در خصوص ظرفیت و پتانسیل بانک سپه برای مشارکت در عرصه کلان اقتصادی گفت:بانک سپه در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها نقش های بزرگی را در عرصه کلان اقتصادی کشور ایفا کرد و این نقش آفرینی همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره بانک سپه در خصوص امکانات خوب گردشگری در جزایر جنوبی کشور و خلیج فارس افزود: با توجه به فضاهای خوب گردشگری در جزایر هفتگانه، به ویژه جزایر هنگام و ابوموسی، امکان سرمایه گذاری پربازده وجود دارد.

خبر دیگری هم از بانک سپه حاکی است در اجلاس توسعه صنایع ملی ایران که با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت فعال در ۳۷ حوزه صنعت برگزار شد ، بانک سپه موفق به دریافت لوح تقدیر، تندیس و گواهینامه ۱۰۰۰۴ ISO در مشتری مداری و حمایت از تولید ملی شد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.