مهم نیست به تیم ملی دعوت شوم-کارلوس توس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

کارلوس توس می‌گوید برایش اهمیتی ندارد که به تیم ملی دعوت شود یا خیر

کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی در جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ در ترکیب آلبی سلسته به میدان رفت، اما ترافیک مهاجم باعث شده است که آلخاندرو سابیا ، سرمربی تیم ملی آرژانتین از دعوت او به تیم ملی امتناع ورزید.

کارلوس توس در بازی این هفته‌ تیمش برابر هلاس ورونا موفق شد دو بار گلزنی کند تا نشان دهد که در آمادگی مطلوبی به سر می‌برد.

کارلوس توس درباره دعوتش به تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل گفت: کار من گل زدن است و تمرکزم بر روی گل زدن برای تیمم است. در حال حاضر می‌دانم که تیم ملی آرژانتین مهاجمان زیادی دارد و ورود به تیم کار آسانی نیست. با این حال تسلیم نمی‌شوم و می‌خواهم بهترین عملکردم را در ادامه تا آغاز جام جهانی ادامه دهم تا بتوانم نظر سابیا را برای دعوت به تیم ملی جلب کنم. دوست دارم که در جام جهانی در ترکیب آرژانتین به میدان بروم. با این حال چه سابیا من را به تیم ملی دعوت بکند یا نکند از حضور در یوونتوس خوشحالم، زیرا توانسته‌ام خودم را در این تیم جا بیندازم.

آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل در گروه F با تیم‌های ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است و در اولین دیدار خود باید با بوسنی و هرزگوین دیدار کند.

 

منبع :‌ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.