مهین‌ترابی یاد خانه سبز را زنده می‌کند

جام جم آنلاین: مهرانه مهین‌ترابی، بازیگرسریال‌های تلویزیونی پنجشنبه این هفته مهمان برنامه «گپ» شبکه‌ آی فیلم می‌شود.

منصور لشکری‌قوچانی، تهیه‌کننده برنامه «گپ» درباره حضور مهین‌ترابی در این برنامه به جام‌جم گفت: یکی از جذابیت‌های برنامه این هفته یادآوری خاطره و زنده کردن صحنه‌هایی از سریال‌های محبوب «خانه سبز» و «همسران» است.

جذابیت دیگر آن رویارویی رامبد جوان و مهرانه مهین‌ترابی به عنوان مادر و پسر در سریال «خانه سبز» در این برنامه است.

وی ادامه داد: رامبد جوان در نقش فرید «خانه سبز» در آن زمان بیست و پنج ساله بود و خانم مهین‌ترابی جوان‌تر از آن بود که پسری به قد و قواره رامبد جوان داشته باشد؛ به همین دلیل ابتدا مخالفت می‌کند، اما کارگردان کار او را قانع می‌کند که با این موضوع کنار بیاید.

مهین‌ترابی قبول می‌کند و این کار او تحولی را در زندگی هنری رامبد جوان به‌وجود می‌آورد. همچنین یاد مرحوم خسرو شکیبایی نیز در این برنامه زنده می‌شود و صحنه‌هایی از حضور او در «خانه سبز» به تصویر کشیده می‌شود.

لشکری درباره لوکیشن این قسمت از برنامه گپ گفت: جاده تندرستی در باشگاه انقلاب مکانی بود که این قسمت از برنامه گپ در آن تصویربرداری شد. این مکان به این دلیل انتخاب شد که مهین‌ترابی بسیار به ورزش علاقه دارد و زمان زیادی را در این جاده تندرستی می‌گذراند. او در این برنامه به همه توصیه می کند ورزش کنند و معتقد است که نباید به تنهایی ورزش کرد و باید همیشه در زمان ورزش، فرد دیگری همراه ما باشد. مهین‌ترابی با آن که در گذشته در حوزه تئاتر فعالیت جدی داشته، اما به گفته خودش شش سال است که هیچ فعالیتی در این حوزه انجام نداده است.

لشکری ادامه داد: مهین‌ترابی با بیان این که دلش برای بازی در یک تئاتر کمدی تنگ شده، می‌گوید: شنیدن صدای خنده گرم مردم در زمان اجرای نمایش‌های کمدی یکی از بهترین حس‌هاست.

این تهیه‌کننده افزود: در این برنامه همچنین مهین‌ترابی از شغل بازیگری می‌گوید و اعتقاد دارد که وقتی فردی بازیگری را انتخاب می‌کند، بسیاری از اوقات خود را در اختیار گروه می‌گذارد و او یکی از دلایل مجرد ماندن خود را ترس از مختل شدن زندگی خصوصی خود توسط حرفه‌اش ذکر می‌کند.

مهین‌ترابی پیش از بازیگری، ارزیاب گمرک بوده تا این که برای تنوع در کلاس‌های فرامرز صدیقی شرکت می‌کند و به تشویق وی بازیگر می‌شود و زندگی هنری خود را آغاز می‌کند. به گفته لشکری، تهیه‌کننده برنامه گپ، او در انتخاب نقش‌هایش بسیار وسواس دارد و می‌گوید: تلاش می‌کنم نقش‌های منفی را بازی نکنم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.