مواظب اس‌ام‌اس‌های اینترنت رایگان باشید

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی در پی ارسال پیامک اینترنت رایگان از سوی دولت، از کاربران خواست فقط به لینک ارسالی از سوی وزارت ارتباطات توجه کنند و از باز کردن لینک های آلوده پرهیز کنند.

مواظب اس‌ام‌اس‌های اینترنت رایگان باشید

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ یوسف شاکری اظهار کرد: در چنین شرایطی کلاهبرداران از فرصت استفاده کرده و با پیامک‌های ارسالی جعلی بسته اینترنت رایگان، قصد فریب مردم را دارند و ضرورت دارد کاربران با هوشیاری کامل، فریب این پیامک‌ها را نخورند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پیامک ارسالی ازسوی وزارت ارتباطات با سرشماره  CRA.IR و با آدرس my.gov.ir (پنجره ملی دولت) است که کاربران باید به این آدرس ها توجه لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: مجرمان با راه‌اندازی سایت‌های جعلی و ارسال پیامک، اقدام به فریب و هدایت کاربران به درگاه‌های پرداخت جعلی بانک‌ها می‌کنند که مردم باید برای پیشگیری از هرگونه جرم، هوشیار باشند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی اضافه کرد: مجرمان با هدایت متقاضیان به درگاه‌های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آن‌ها را سرقت و سپس اقدام به کلاهبرداری می نمایند.

شاکری از شهروندان خواست در صورت برخورد با اینگونه موارد، مراتب را از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

انتهای پیام/


پلاس
دیجیتال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.