موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد هفت پردیس دانشگاهی

۲۱ آبان ،

تهران / واحد مرکزی خبر / علمی و فرهنگی /۰۸/۲۱
شورای گســــترش آموزش عالی با ایجاد پردیس های دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در شهر ساری، ارومیه و صنعتی ارومیه در ارومیه، رازی در شهر کرمانشاه، علامه طباطبایی و شهید بهشتی در تهران موافقت کرد.
به گزارش تفسیری روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ این شورا ضـمن موافقت قطعی با ایجاد پردیس دانشگاهی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در شهر رامین، با یک بار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی با گــرایش های زراعت، باغبانی، بیوتکنولوژی کشاورزی و علوم دامی با گرایش های تغذیه دام و اصلاح نژاد دام در پردیس دانشگاهی آن دانشگاه با ظرفیت۱۵نفر موافقت به عمل آورد.
همچنین شورای گسترش آموزش عالی ضمن موافقت قطعی با ایجاد دانشکده مدیریت و حسابداری در جوانرود وابسته به دانشگاه رازی، با یک بار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی رشته حسابداری موافقت به عمل آورد.
موافقت با ایجاد شعبه مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهر قم، مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی شهرداری تهران در شهر تهران و انحلال موسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی سنایی و پژوهش صنایع ایران از دیگر مصوبات شورای گسترش آموزش عالی است.


IRIBNews RSS ScientificNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.