موبایلتان را اسکنر کنید +دانلود

۲۱اردیبهشت،

نرم افزارهای کاربردی هر کدام در شرایط خاص برای کمک به اشخاص خاظر می شوند و استفاده از آن ها ممکن است در هر لحظه نیاز شود پس بهتر است بهترین نرم افزارها را همیشه در اختیار داشته باشید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، اسکنر یکی از دستگاه های جانبی رایانه است که کاربردهای مختلفی را می توان برای آن اشاره کرد اما این دستگاه همیشه به رایانه نیاز دارد و حمل و نقل آن بسیار سخت است.

گاهی شاید مجبور باشید به صورت ناگهانی و بسیار سریع مطلبی را اسکن کنید پس باید همیشه یک اسکنر سریع به همراه خود داشته باشید. دراین موارد چه وسیله ای بهتر از تلفن همراه می تواند به شما کمک کند.

نرم افزار Mobile Doc Scanner (به اختصار MDScan) نام ابزاری تجاری می باشد که به طور انحصاری برای موبایل های اندروید نوشته شده است! این نرم افزار به شما امکان تبدیل هر فایلی را به فرمت PDF و به اشتراک گذاری آن را فراهم می آورد.

 این نرم افزار در ۳۵ کشور مختلف در رده ی ۵ نرم افزار برتر تجاری قرار گرفته است. شما توسط این نرم افزار می توانید از متن ها و تصاویر خود اسکن گرفته و توسط ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار به بهبود کیفیت عکس خود بپردازید و همچون یک اسکنر واقعی از آن انتظار داشته باشید.

دانلـــــــــــــــــــــــــــــــود

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.