موتور جشنواره ملی فیلم کار روشن می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

از صبح ۳۱ شهریور؛

صبح امروز (۳۰ شهریور) نشست خبری نحستین جشنواره ملی فیلم کار با حضور اهالی رسانه و دبیرجشنواره ملی فیلم کار در موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ممتاز نیوز؛ این مراسم با حضور مسعود اکبری دبیر اولین جشنواره ملی کار و مجید محاسبی مدیر اجرایی این جشنواره در سالن کتابخانه موز هنرهای معاصر برگزار شد.

در ابتدای این نشست مسعود اکبری دبیر اولین جشنواره ملی کار دربارهٔ نحوه برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره با شعار کار سرمایه جاودان قرار بود در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود اما به سبب زمان اندکی که در اختیار داشتیم نتوانستیم این جشنواره را در موعد مقرر برگزار کنیم. مجوز برگزاری اولین جشنواره ملی فیلم کار اسفندماه سال قبل صادر شد و ما موظف شدیم که جشنواره را در شش ماه اول سال برگزار کنیم.

اکبری ادامه داد: طبق فراخوانی که ارائه داده ایم، استقبال بسیار بسیاری از جشنواره فیلم کار صورت گرفت و بیش از ۱۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد. از میان آثار فرستاده شده به دبیر خانه جشنواره ملی فیلم کار، تعداد ۶۱ اثر برگزیده شده است و هیات داوران این فیلم ها را بررسی کرد.

اکبری اضافه کرد: کیانوش عیاری، خسرو معصومی، پرویز شهبازی، گلاب آدینه و مجید محاسبی هیت داوران اولین جشنواره ملی فیلم کار تشکیل دادند و این ۶۱ اثر را بررسی کردند.

دبیر اولین جشنواره ملی فیلم کار درخصوص جوایز این جشنواره گفت: در این جشنواره تندیس هایی برای بخش های مختلف بهترین فیلم داستانی و مستند، بهترین کارگردانی داستانی و مستند، بهترین تصویربرداری و تدوین و بازیگری در نظر گرفته شده است. چون این جشنواره یکی از جشنواره های موضوعی است، سه جایزه ویژه برای اولین جشنواره ملی فیلم کار در نظر گرفته شده است.

نخستین جشنواره فیلم کار از ۳۱ شهریور تا ۲ مهر در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.