موجودیت باشگاه نفت متعلق به مردم آبادان است

۰۵خردادماه،

سید پیروز موسوی در حاشیه نشست هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت با کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان اظهار کرد: درود می‌فرستم به بزرگان فوتبال آبادان که هویت ورزش این شهر می باشند.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: پیشکسوتان فوتبال آبادان، افتخار این شهر به شمار می‌روند و آنان بودند که سبب شدند امروز، همه جای ایران، این شهر را به عنوان فوتبال برزیلی بشناسند.

وی بیان کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که پیشکسوتان آبادانی کار پژوهشی انجام می‌دهند و این امر برای ارتقای ورزش شهرستان بسیار مطلوب و گامی مثبت است.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما در برنامه داشتیم که پس از حضور در آبادان عوامل ناکامی این تیم را آسیب شناسی و مشکلات را ریشه‌یابی کنیم.

*نفت از حضور مربیان خارجی هیچ بهره‌ای نبرد

موسوی ادامه داد: مسائلی که سال قبل در این تیم رخ داد قلب همه ما را به درد آورد، بیش از آن نتایج این تیم بود که در طول فصل، تنها چهار برد را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم نفت از حضور مربیان خارجی تنها یک پیروزی به دست آورد، گفت: برای آبادان این نتایج فاجعه است، برای شهری که بزرگان زیادی را تحویل این مملکت داده چه در عرصه ورزش و چه در عرصه ایثار و حماسه نباید این موارد صورت پذیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما فقط به قبل خود افتخار می‌کنیم و از زمان حال غافل شده‌ایم، هیچ وقت این باشگاه این‌گونه برای فوتبال هزینه نکرده بود ولی اتفاقی که افتاده است و نباید به آن دامن زد.

وی عنوان کرد: باید این تیم را برای مردم آبادان دوباره ساخت، این تیم و موجودیت آن متعلق به مردم آبادان است.

*چرا برای شادی هواداران کاری نمی‌شود

موسوی اضافه کرد: میانگین و ارقامی که از این تیم به گوش می‌رسد نگران کننده است و خالی شدن ورزشگاه تختی یک خطر بزرگ برای ورزش آبادان و جوانان این شهر است.

وی ابراز داشت: هواداران خونگرم این تیم کجا رفته‌اند، این سرمایه‌های عظیم و دوست داشتنی چه شده‌اند و چرا برای شادی آن‌ها حرکتی نمی‌شود!

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: اولویت ما ساختن تیمی پر قدرت و بازگشت سریع به لیگ برتر است و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع صنعت نفت برای وزیر نفت به قدری مهم بوده که وی با وجود مشغله زیاد شخصاً نامه‌ای داده‌ و خواستار پیگیری این موضوع شده‌‌ است.

موسوی در پایان بیان کرد: امیدوارم با تعامل همه ورزش دوستان این تیم به سرعت و مجدداً جایگاه اصلی خود را باز یابد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.