مودریچ: هرگز چیزی مثل این ندیده بودم

۲۱ام بهمن ،

لوکا مودریچ گفت که بازیکنان رئال مادرید از فیلمی که توسط کانال ۳ تلویزیون کاتالان پخش شده و بازیکنان رئال مادرید را به کفتار تشبیه کرده، ‌ناراحت می باشند.

به گزارش ملت ایران به نقل از فارس،وی در این باره اظهار داشت: نمی‌دانم چه فکری باید در این باره کرد. من در انگلیس و کرواسی بازی کرده‌ام و هرگز چیزی مثل این ندیده‌ام.

مودریچ ادامه داد: این خبرنگاری نیست؛ این قابل قبول نیست. واقعا در این باره صحبتی نکرده‌ایم؛ شاید برخی از بازیکنان حرف زده باشند؛ اما من نه.

هافبک کروات رئال مادرید در خصوص اظهارات ساندرو روسل که گفته بود باشگاه بارسلونا به دنبال یکی از بازیکنان رئال مادرید است، خاطرنشان کرد: مطمئنم که بازیکنان زیادی در رئال مادرید وجود دارند که رئیس بارسا دوست دارد آنها را در تیم خودش ببیند.

وی در خصوص بازی امشب رئال مادرید مقابل سویا گفت: از زمانی که سرمربی جدید به این تیم آمده، سویا تیم بهتری شده؛ اگر تمام تلاش‌مان را در این بازی به کار نگیریم، به مشکل برخواهیم خورد.

لوکا مودریچ اشاره کرد: مقابل گرانادا خوب بازی نکردیم و این واضح است. می‌خواهیم در تمام بازی‌ها تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم؛ اما گاهی این امکان‌پذیر نیست.

کد خبر: ۳۸۶۲۰

تاریخ انتشار یافتن:۲۱ بهمن – ۱۲:۱۱


خروجی RSS ملت ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.