مورینیو: در برابر رئال چیزی نیستم

سرمربی پرتغالی رئال مادرید معتقد است که هواداران مادرید قدردانش هستند و از او تمجید می‌کنند.

ژوزه مورینیو در گفت‌و‌گو با رئال مادرید تی‌وی گفت که حمایت هواداران را احساس می‌کند و در این باره اظهار داشت: رئال مادرید از بسیاری لحاظ بهترین باشگاه دنیا است. احساس من این است که هواداران مادرید از من تمجید می‌کنند؛ شاید همه این کار نکنند و این طبیعی است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، وی ادامه داد: هر چه بیشتر مادرید را می‌شناسم، بیشتر به این باور می‌رسم که آنها هواداران خوبی هستند. احساس می‌کنم هواداران مادرید به من اعتماد می‌کنند؛ مردم از اولین حضورم در این شهر از همه لحاظ از من قدردانی کرده‌اند.

سرمربی رئال مادرید با اشاره به سابقه طولانی این باشگاه افزود: من در برابر تاریخ رئال مادرید بسیار ناچیز و کوچک هستم. تنها یک لیگ و یک جام را با این تیم به دست آوردم، اما باور قلبی من این است که یک بازیکن مادرید باید زندگی‌اش را در زمین مسابقه بدهد.

مورینیو خاطرنشان کرد: پس از پایان لیگ، رقابت‌های یورو، تمرینات پیش فصل کوتاه و نداشتن تعطیلات، شروع فصل جدید بسیار سخت بود و باید برای آن بجنگیم.

وی اضافه کرد: از این که تیم اکنون به آمادگی رسیده خوشحالم؛ نمی‌توانم بپذیرم که برای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان مبارزه می‌کنیم و ۱۵ امتیاز پایین‌تر از صدرنشین باشیم.

سرمربی رئال مادرید تصریح کرد: نکته ضروری در نیوکمپ بازگشت تیم بود. با تساوی که به دست آمد جایگاه‌مان در جدول تغییری نکرد، اما تیم قوی‌تر شد.

مورینیو تأکید کرد: پس از بازی مقابل بارسا خوشحال بودم. نه به‌خاطر تساوی زیرا می‌توانستیم برنده باشیم، بلکه به خاطر بازگشت تیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۹ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رئال, مورینیو

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.