مورینیو: رئال را به سطح بارسا رسانده ام

خوزه مورینیو می گوید: ما برتری بارسلونا را که از نظر بسیاری از مردم همیشگی بود، از میان برداشته ایم. خیلی‌ها این کار را ناشدنی فرض می‌کردند. در دو سال به بارسلونا نزدیک و نزدیک‌تر شده‌ و اکنون در یک سطح به سر می‌بریم.

 به گفته ژوزه مورینیو رئال مادرید برتری بارسلونا در سال‌های گذشته را از بین برده است. او می‌گوید این کار از نظر بسیاری ناشدنی بود.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرتغالی رئال مادرید در گفت‌وگویی به اظهار نظر درباره برخی مسایل پرداخت. آقای خاص به روزنامه‌ پرتغالی «ا بولا» گفت: “ما برتری بارسلونا را که از نظر بسیاری از مردم همیشگی بود، از میان برداشته ایم. خیلی‌ها این کار را ناشدنی فرض می‌کردند. در دو سال به بارسلونا نزدیک و نزدیک‌تر شده‌ و اکنون در یک سطح به سر می‌بریم. در همین دوران سه عنوان با اهمیت را در فوتبال اسپانیا از آن خود ‌کردیم.”

مربی سال‌های گذشته چلسی و اینتر در ادامه به عملکرد پپه، مدفع پرتغالی رئال مادرید اشاره و عنوان کرد: “این خنده دار است که پپه با هر خطایی در هر مسابقه کارت زرد دریافت می‌کند؛ حتی وقتی تنها مرتکب خطای ساده‌ای می‌شود. از او تصویری ساخته شده که باعث می‌شود در نظر بسیاری بازیکنی خشن و منفور باشد. پپه در مادرید بازیکن ارزشمندی است و اهمیتی ندارد که تیتو ویلانووا درباره‌اش چه می‌گوید. مردم فکرشان را درباره پپه تغییر نخواهند داد.”

این مربی ۴۹ ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش به عملکرد رادامل فالکائو، مهاجم آتلتیکو مادرید اشاره کرد و گفت: “او بازیکن بسیار خوبی است. احساس می‌کنم انسان خوبی هم باشد. بسیار خوشحالم که عملکرد او را در آتلتیکو بسیار خوب می بینم. به خدمت گرفتنش به دلیلی کاملا مشخص ممکن نیست؛ چرا که رئال و آتلتیکو مادرید قراردادی میان خود امضا کرده‌اند که از ناراحتی دو طرف پیشگیری می‌کند. از همین رو فکر می‌کنم، فالکائو برای ما “میوه ممنوعه‌” باشد.”

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.