موزه زمان میزبان اثری تازه می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش ˝خیر نبینی سعیده˝ جمعه، ۴ مردادماه، در کافه تراس موزه زمان به اجرای خود پایان می‌دهد.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش “خیر نبینی سعیده”، نوشته و کارگردانی فرهاد نقدعلی، کاری از گروه فیلم و تئاتر “وَ ناگهان” است که جمعه، ۴ مرداد ماه، پس از ۲۴ اجرا، به کار خود پایان می دهد. در این نمایش، سعید زارع و احمد صحیحی به عنوان گروه کارگردانی حضور داشته و صحیحی، طراحی پوستر و بروشور نمایش را نیز بر عهده دارد. موسی هاشم زاده هم به عنوان عکاس و تصویربردارِ نمایش و آرش (علی) فلاحت پیشه هم، مدیر اجرایی گروه “و ناگهان” است.

در طول اجراهای این نمایش هنرمندانی چون گلاب آدینه، رؤیا نونهالی، فرهاد آئیش، قطب الدین صادقی، مهشید نونهالی، رحیم نوروزی، محمد درمنش، مائده طهماسبی، هوشیار انصاری فر، شیوا ارسطویی، محسن قصابیان، سولماز نراقی، امیر غفارمنش، افروز فروزند، افسانه ماهیان، منوچهر شجاع، افسون فروزند، رضا آشفته، آسیه ضیایی، شادی اسدپور، تایماز رضوانی، علیرضا درّی، لیدا وعیدی، ماه گل مهر، روزبه مهر، علیرضا بهنام، فروغ سجادی، گیلدا حمیدی، علی هاشمی و شکوفه هاشمیان از آن دیدن کرده اند.

گفتنی است، کافه تراس موزه زمان، میزبانِ این نمایش، واقع در موزه زمان زعفرانیه و در مجاورت تماشاخانه پارین قرار گرفته و در واقع بخشی از همین مجموعه تئاتری به حساب می آید. این نمایش تنها برای سه شب دیگر و تا جمعه، ۴ مردادماه، ساعت ۲۰:۳۰ پس از پذیرایی افطار، به اجرای خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.