موسسه مالی و اعتباری میزان مجوز ندارد

۰۷اردیبهشت،

بینا- بر اساس تازهترین اسامی بانک ها و موسسات اعتباری اعلام شده از سوی بانک مرکزی موسسه مالی و اعتباری میزان بصورت غیر مستقیم فاقد مجوز از این نهاد اعلام شده است.
به گزارش بینا به نقل از خبرها بانک، بانک مرکزی اسامی بانک ها و موسسات مجاز و همچنین بانک ها و موسسات در شرف تاسیس را در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد.
بر این اساس بانک های سپه، ملی و پست بانک به عنوان بانک‌های تخصصی دولتی و بانک های توسعه صادرات، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن و توسعه تعاون به عنوان بانک‌های تجاری دولتی معرفی شده اند.
همچنین مهر ایران و رسالت به عنوان بانک‌های قرض‌الحسنه شناخته شده و برای اولین بار از بانک های مهر اقتصاد و آینده به عنوان بانک های در شرف تاسیس نام برده شده است.
در قسمت موسسات اعتباری غیربانکی نام موسسه اعتباری توسعه عنوان شده است و بانک های غیر دولتی نیز اقتصاد نوین، پارسیان، سامان، کارآفرین، پاسارگاد، سرمایه، سینا، شهر، دی، انصار، تجارت، رفاه کارگران، صادرات ، ملت، حکمت ایرانیان، گردشگری، ایران زمین، قوامین و بانک خاورمیانه عنوان شده است.
مهم ترین تغییر در پایگاه اینترنتی بانک مرکزی استفاده از عبارت موسسات در شرف تاسیس است که از موسسات اعتباری کوثر، عسکریه، نور، آرمان، ثامن و ثامن الحجج نام برده شده است.
نکته جالب در این بخش عدم وجود نام موسسه مالی و اعتباری میزان است که به نظر می رسد زیر بار ادغام با سایر موسسات نرفته و به همین سبب همچنان از سوی بانک مرکزی غیر مجاز شناخته شده است.
همچنین در پایگاه اینترنتی بانک مرکزی اعلام شده است بانک‌ها و موسسات اعتباری یا سایر نهادهایی که نام آنها در فهرست قرار ندارد، دارای مجوز از این بانک نبوده و مسئولیت ناشی از عملکرد ناصحیح آنها مستقیماً متوجه کسانی می‌شود که به این موسسات مراجعه داشته‌اند.
بنابراین می توان نتیجه گرفت موسسه مالی و اعتباری میزان که وابسته به کارکنان دادگستری خراسان رضوی است از سوی بانک مرکزی غیر مجاز شناخته شده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.