موشک‌های نیروی مقاومت، تل آویو را به آتش کشیده است

۳۰ آبان ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: موشک‌های مقاومت هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخته، لذا نیروهای مقاومت تا به حال توانسته‌اند مناطق مختلف این رژیم را به آتش بکشند.

مرتضی مکی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: فراخوانی نیروهای ذخیره توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال احساس ترس و نگرانی است که موشک‌های حماس برای این رژیم نامشروع به وجود آورده است.
 
وی در ادامه با اشاره به وحشت رژیم صهیونیستی از موشک‌های رزمندگان غزه،افزود:صف آرایی ارتش رژیم اشغالگر قدس در برابر مردم بی‌دفاع غزه به دلیل ترس این رژیم از موشک‌های نیروهای مقاومت بوده،لذا آنها سعی دارند با کمک حامیان اروپایی خود اعمال تجاوزکارانه خود را ادامه دهند.
 
مکی تصریح کرد: موشک‌های مقاومت هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخته،لذا نیروهای مقاومت تا به حال توانسته‌اند مناطق مختلف این رژیم را به آتش بکشند.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی عملا نتوانسته به هیچ یک از اهداف شوم خود دست یابد،لذا کشورهای اسلامی با وحدت هرچه بیشتر خود می‌توانند از گستاخی‌های این رژیم منفور جلوگیری کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.