موشک‌هایی که طی سال‌های اخیر با یوفو اشتباه گرفته شده‌اند / عکس

این تصاویر مربوط به رویت ابر مرموز در خرداد ۱۳۸۶ / ژوئن ۲۰۰۷ ؛ رد نورانی در ایالات متحده مربوط به ۱۳۸۶ / ۲۰۰۷ ؛ پدیده نورانی در آسمان ایتالیا در سال ۲۰۰۹/۱۳۸۸، پدیده نورانی در آسمان آفریقای جنوبی در سال ۲۰۰۹/۱۳۸۸، نورهای مارپیچ آسمان نروژ در دسامبر ۲۰۰۹/آذر ۱۳۸۸؛ مخروط با راس مارپیچی در روسیه به سال ۲۰۰۹/۱۳۸۸، رد چهارگانه در آسمان روسیه به سال ۲۰۱۱ / ۱۳۹۰ و درنهایت، پدیده نورانی اخیر در ۱۸ خرداد می‌شود که در بسیاری از کشورهای شمال خاورمیانه دیده شد. تمامی این رویدادها مربوط به عملکرد غیرمتعارف بخشی از موشک‌های فضایی یا نظامی در ارتفاع چندصد کیلومتری سطح زمین است. برای مشاهده این عکس در ابعاد بزرگ (به حجم ۲ مگابایت) اینجا را کلیک کنید.


معمولا تصاویری که از مشاهده اشیای پرنده ناشناس (مشهور به یوفو) موجود است، تصاویری است مبهم و ناواضح که افراد ناآشنا به عکاسی با تجهیزات معمول و کمترین دقت ثبت می‌کنند و نتیجه آن می‌شود که از چنین تصاویری نمی‌توان جزئیات قابل توجهی استخراج کرد. اما وقتی عکاسان حرفه‌ای تر با رعایت نکاتی مانند زمان نوردهی صحیح، جلوگیری از تکان خوردن دوربین و استفاده از زوم مناسب این پدیده‌ها را ثبت می‌کنند، شواهد قابل توجهی را گردآوری می‌کنند که به شناسایی منشأ این پدیده‌ها کمک می‌کند. همین اتفاق درمورد تصاویری که عماد نعمت‌اللهی از پدیده نورانی اخیر (مربوط به ۱۸ خردادماه) ثبت کرده، به چشم می‌خورد.

در تصاویر او، رد مستقیمی از نور در راس مخروط نورانی (که بعدا در حرکتی مارپیچی محو شد) به چشم می‌خورد که مربوط به بازتاب نور از سطح بخش‌های باقیمانده از موشک بالستیک روسی است.


۵۳۵۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.