موضع خصمانه علیه ایران در بین مردم آمریکا جایگاهی ندارد/ تعدیل اوباما از مواضع خود

۲۳م دیماه ،

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به شکست رامنی در انتخابات آمریکا، گفت: اوباما با ملاحظه نتیجه انتخابات بر آن شد تا موضعی متعادل را در قبال ایران اتخاذ کند چراکه تصمیمات خصمانه علیه ایران در بین مردم آمریکا جایگاهی ندارد.

“صفر نعیمی‌رز” نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه اوباما موضع خود را در قبال ایران تعدیل کرده است، اظهار داشت: اوباما در جریان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با ملاحظه موضع سرسختانه “میت رامنی” نسبت به ایران به این نتیجه رسید که موضع خصمانه علیه ایران در بین مردم آمریکا جایگاهی ندارد لذا بر‌ آن شده است تا موضعی ملایم‌تر را اتخاذ کند.

وی در ادامه افزود: انتخاب اعضای کابینه تازه که دارای مواضعی میانه‌رو می باشند بیانگر تعدیل اوباما از مواضع خود است.

نعیمی با اشاره به شیطنت‌هایی که از جانب رئیس جمهور آمریکا در قبال کشور صورت می‌گیرد، تصریح کرد: شیطنت‌هایی که از جانب آمریکا در قبال ایران صورت می‌گیرد بسته به اوضاع داخلی ایران سازماندهی شده که در صورت ملاحظه ضعف در نظام داخلی کشور اقدامات ضد ایرانی خود را افزایش می‌دهند لذا این امر هوشیاری مقامات و مسئولان نظام را می‌طلبد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سیاست‌های غرب در منطقه، تاکید کرد: غربی‌ها هر کجا که قدم گذاشته‌اند با “مقاومت” که حاصل تلاش جمهوری اسلامی ایران بوده و نیز موج بیداری اسلامی در منطقه مواجه شده و شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره آمریکا با ایران، خاطرنشان کرد: سردمداران آمریکا باید روحیه استعمارگری و زورگویی خود را کنار گذاشته و حق و حقوق جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخته و بر مبنای منشور ملل متحد حسن همجواری و همزیستی مسالمت‌آمیز را قبول داشته باشند که این امر بارها از جانب مقامات ارشد ایران به عنوان زمینه‌های مذاکره عنوان شده است.

انتهای  پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.