موفقیت بی نظیر یک دختر بی خانمان در دنیای مد +عکس

ممتازنیوز: او ۱۵ ساله بود و در یک پناهگاه مخصوص افراد بی خانمان در میان معتادان و الکلی ها زندگی میکرد و نا امید از همه جا برای بهبود وضعیت خود در فکر پیدا کردن راهی برای یافتن یک کار با درآمد مناسب بود.

موفقیت بی نظیر یک دختر بی خانمان در دنیای مد +عکس
حالا ۴ سال از آن زمان میگذرد و او یک طراح کیفهای دستی لوکس است و کیفهای زیبایی طراحی میکند که گاهی حداقل ۱۸۰ دلار قیمت دارد.
او در یک سایت اینترنتی آگهی پذیرش کارمند آن لاین در زمینه طراحی کیف برای برندهای معروفی چون ” خوله ” و “شانل دید و تصمیم گرفت بخت خود را آنجا امتحان کند . او در کنار تحصیل  به صورت نیمه وقت برای این کارخانه ها به طراحی پرداخت و خیلی زود موفق شد جای ثابتی در میان کارمندان آنجا داشته باشد.
او با مطالعه کتابهایی در زمینه مد توانست توانایی هایش را در این زمینه افزایش دهد. وی سال گذشته و در ۱۹ سالگی توانست حمایت یک تاجر محلی را جلب کرده و برای اولین خط تولید کیف دستی خودش اقدام کند.
او در مورد علاقه اش به این کار میگوید از زمانیکه  به یاد داشته است به کیفهای دستی علاقه مند بوده و این علاقه از زمانی در وی به وجود آمده است که مادرش در کودکی یک کیف دستی قرمز زیبا به او هدیه داده بود.
خانواده آنها خیلی زود از هم متلاشی شد و بعد از جدایی مادر و پدرش وی مدتی با دوست و آشنایانش زندگی میکرد تا اینکه در ۱۵ سالگی تصمیم گرفت مستقل شود بنابر این به یک پناهگاه  مخصوص افراد بی پناه رفت و در پی استقلال مالی توانست زندگی خود را دگرگون کند.

موفقیت بی نظیر یک دختر بی خانمان در دنیای مد +عکس

موفقیت بی نظیر یک دختر بی خانمان در دنیای مد +عکس


ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.