موفقیت جهانی برای ˝روز روشن˝/ ساخت فیلمی با مضمون عاشقانه

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

غلامرضا گمرکی در گفت‌وگو با هنرآنلاین

غلامرضا گمرکی از ساخت فیلمی با عنوان ˝عاشقانه˝ به کارگردانی خودش و تهیه کنندگی یوسف صمد زاده خبر داد.

غلامرضا گمرکی در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ تاریخ قطعی اکران فیلم “روز روشن “گفت: این فیلم که به تازگی در جشنواره ˝ماردل پلاتا˝ جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به خود اختصاص داد، بعد از فیلم “نازنین “در گروه سینمایی عصر تازه روی پرده می رود.

گمرکی در خصوص جشنواره ˝ماردل پلاتا˝ گفت: متاسفانه من نتوانستم گروه فیلم “روز روشن “را در این سفر همراهی کنم، اما حسن شهابی به عنوان کارگردان و به نمایندگی از گروه عازم این سفر شده است. “روز روشن” جایزه آستور طلایی بهترین فیلم که مربوط به تهیه کننده فیلم است را کسب کرده است. مطابق عرف جشنواره های بین المللی ، جایزه بهترین فیلم همیشه متعلق به تهیه کننده است.

این تهیه کننده سینما در خصوص فعالیت‌های سینمایی اش گفت: قرار است به زودی فیلمی را با عنوان “عاشقانه” به تهیه کنندگی یوسف صمد زاده جلوی دوربین ببرم. این فیلم از تمی اجتماعی برخوردار است و مضمونی عاشقانه دارد. هنوز پروانه ساخت این فیلم صادر نشده است، به محض این که پروانه ساخت صادر شود فیلم را جلوی دوربین خواهم برد.

“روز روشن” که در آن پانته‌آ بهرام، ‌ مهران احمدی‌، روناک یونسی، ‌ سودابه بیضایی‌، افشین هاشمی و فرهاد مهدوی به ایفای نقش می‌پردازند دربارهٔ زن جوانی است که برای نجات جان یک نفر از اعدام تلاش می‌کند تا در آخرین مهلت تعدادی از شاهدین صحنه را به دادگاه بکشاند اما شهود هر کدام به بهانه‌ای از شهادت سرباز می‌زنند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.