موفقیت شبکه الکوثر در جشنواره الغدیر نجف

شنبه ۲۰م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

شبکه جهانی الکوثر در ششمین جشنواره الغدیر نجف اشرف جایزه بهترین برنامه ویژه کودکان و نوجوانان را کسب نمود.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر دراین جشنواره بین المللی که ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی ، خبرگزاری و موسسه رسانه ای وابسته به ۱۰ کشور با حدود ۶۰۰ اثر حضور داشتند، برنامه « ۱۸۰ درجه » از تولیدات این شبکه در گروه سنی نوجوان توانست رتبه اول برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان  را کسب نماید.
براساس این گزارش تفسیری، رویکرد کلی برنامه «۱۸۰ درجه » تربیتی آموزشی است که سعی دارد مسائل روانشناختی اجتماعی نوجوانان جوامع عربی را مطرح سازد و به بیان نکاتی که این رده سنی درمحیط خانواده،مدرسه و گروه همسالان با آن روبروست بپردازد.
در این جشنواره آثار شرکت نمایندگان در ۴۰ بخش بررسی و ارزیابی، و در مراسم پایانی، از آثار برتر با اهدای جایزه و لوح جشنواره قدردانی شد.
گفتنی است شبکه الکوثر روزانه دو ساعت برنامه ویژه برای کودکان و نوجوانان پخش می نماید و با توجه به اینکه کمتر از یک سال از ایجاد گروه کودک و نوجوان در این شبکه می گذرد، این گروه توانسته است با تولیدات ویژه و فاخر جایگاه خوبی را در بین مخاطبین گروه سنی کودک و نوجوان شبکه کسب نماید .
لازم به ذکر است شبکه جهانی الکوثر سال قبل نیز در پنجمین جشنواره الغدیر نجف اشرف  حضور داشت و جایزه بهترین اثر نمایشی برای سینمایی « فرار از کوفه » را کسب نمود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.