موکول‌شدن جمع‌آوری سازه‌ تئاتر شهر به‌ بعد از تعطیلات اجلاس‌سران

قانون- مدیر مجموعه تئاتر شهر خبر داد:۵ شهریور ماه مسوولان سازمان میراث فرهنگی از سازه پشت بام بازدید کردند و از آن‌ها وقت گرفتیم که جمع‌آوری این سازه به بعد از تعطیلات اجلاس سران موکول شود.

به گزارش ایسنا، سید صادق موسوی ادامه داد: در بازدیدی که توسط مسئولان میراث فرهنگی انجام شد آن‌ها را قانع کردیم که جمع‌آوری این سازه به سادگی امکان‌پذیر نیست و فرآیند زمان‌بری است، به همین دلیل و با در نظر گرفتن شرایط ترافیکی چهارراه ولیعصر در شرایط حاضر، مسئولان میراث قانع شدند که جمع آوری این سازه به بعد از تعطیلات اجلاس سران موکول شود.

مدیر مجموعه تئاتر شهر تاکید کرد: در این زمینه مذاکرات لازم را با آقای فراهانی مدیر کل اداره میراث فرهنگی انجام داده‌ایم و مشکلی وجود ندارد.

به گفته موسوی، این سازه که توسط همایون غنی‌زاده طراحی و ساخته شده است با هماهنگی و با حضور خود اعضای گروه سازنده باز و به مکان دیگری منتقل خواهد شد. ضمن اینکه این سازه فقط پلاستیک و چسب است که سازه سبکی است و مشکلی برای تئاتر شهر پیش نمی‌آورد.

قادر آشنا ـ مدیر اداره کل هنرهای نمایشی ـ پیش از این در گفت‌‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که این سازه پس از جمع‌آوری به پارکینگ تالار وحدت منتقل می‌شود.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.