میثاقیان: شیرین‌ترین لحظه زندگی‌ام را تجربه کردم

۲۷ آبان ،

اکبر میثاقیان در کنفرانس پس از دیدار تیمش برابر گهر دورود اظهار کرد: بازی زیبا و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم که منجر به کسب سه امتیاز برای آلومینیوم شد. ما در این بازی از وجود ۹ بازیکن اصلی خود به دلیل مصدومیت و محرومیت برخوردار نبودیم.

بازیکنان جوان و باانگیزه آلومینیوم در این دیدار نشان دادند از چه توانی برای شکست رقبا برخوردارند و از این پیروزی بسیار خوشحالم. شیرین‌ترین لحظه زندگی‌ام را تجربه می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از حضور هواداران تیم آلومینیوم که با وجود نتایج نه چندان مناسب‌مان در هفته های اخیر باز هم ما را تنها نگذاشته و به ورزشگاه آمدند، تبریک می‌گویم و دست همگی آن ها را می فشارم.

میثاقیان با اشاره به اینکه پیش از این دیدار ۵ قرص آرام بخش خورده است، خاطرنشان کرد: در هر بازی فشار زیادی را تحمل می‌کنم و امروز که در زمین بازی نبودم واقعأ شرایط برایم سخت و نفسگیر بود.

وی در پایان با انتقاد از نحوه قضاوت‌ها، اضافه کرد: نمی‌دانم چرا افشاریان به خود اجازه می‌دهد در برنامه زنده تلویزیونی به تیم آلومینیوم اتهام وارد کند و به نوعی داوران را با این تیم جوان لج کند. در بازی امروز هم داور برخی اخطارهای بی‌مورد به بازیکنانم نشان داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.