میثاق ارسبارانی های مقیم تبریز با یک کاندیدای مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری آریا – هزاران نفر ازارسبارانی های مقیم تبریز،دراولین روز از شروع تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره نهم،  جهت میثاق با محمد اسماعیل سعیدی در ستاد مرکزی وی گرد هم آمدند .
به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ، سردارمحمد اسماعیل سعیدی که از حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو کاندیدا شده است در مرحله اول توانست با بیش از ۱۰۵۷۶۰ رای به مرحله دوم راه یابد.
وی  از میان ۶ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلش شورای اسلامی ،در بین مردم تبریز و علی الخصوص ارسبارانی های مقیم تبریزاز محبوبیت خاصی برخوردار بوده و مورد حمایت اکثر ائتلاف های مردمی و گروه های فعال در عرصه سیاسی اجتماعی قرار دارد .

همچنین گفتنی است، بر اساس تحقیقات میدانی و نظرسنجی های به عمل آمده این یادگار ۸ سال دفاع مقدس در این دوره بیش از سایر کاندیدها رای خواهد آورد .
شایان ذکر است در این مراسم، خیل انبوهی از مردم شریف تبریز و سایر شهرستانی های مقیم تبریز نیز حضورپرشورداشه و حمایت بی دریغ خود را ازمحمد اسماعیل سعیدی اعلام داشتند .

 محمد اسماعیل سعیدی از کاندیداهای برجسته‌ی جبهه متحد اصولگراین در حوزه‌ی انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر است. اهداف و دیدیگاه‌های وی به شرح ذیل می باشد:
اقتصاد و معیشت مناسب برای همه

۱٫حمایت از طرح ملی هدفمندی یارانه ها با تاکید بر رشد عدالت اقتصادی و کاهش فقر و نابرابری اقتصادی و تاکید بر اجرای صحیح و کاهش آسیب های احتمالی طرح
۲٫مبارزه با مفاسد اقتصادی ، رانت خواری و ویژه خواری و جلوگیری از احیاء اشرافی گری توسط مدیران.
۳٫توجه به تداوم طرح مسکن مهر جهت تهیه سرپناه برای اقشار کم درآمد.
۴٫کمک به تکثر صنایع کوچک و زود بازده در راستای اشتغال زایی و خروج صنایع استان از سیستم مونتاژ و حرکت به سمت تولید سیال و انبوه در تطبیق با نیاز بازار محلی و منطقه ای.
۵٫حمایت از تولید داخلی و مساعدت به صنایع خود اتکاء و تاکید بر سرمایه گذاری در مزیت های نسبی تولیدات صنعتی ، کشاورزی ، انرژی و خدمات .
۶٫توجه به افزایش صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی برای تسریع در رشد اقتصادی استان.
۷٫تاکیـد بر هدفمنـدی در سرمایـه گذاری و جذب مشارکت سرمایه گذاران در طرح های زود بازده.
۸٫توجه به تکمیل پروژه های عمرانی و حذف هزینه های سربار استهلاک پروژه های نیمه تمام.
۹٫پیشگیری از اسراف – تبذیر و تجمل گرایی در اجرای پروژه ها و طرح .
۱۰٫توجه به اشتغال مولد با حمایت متناسب از کارگر و کارفرما.
۱۱٫تولید ثروت و افزایش ارزش افزوده با تکیه بر توانمندی های بومی برای خروج از وابستگی به درآمد های نفتی.
۱۲٫کمک به بازارسازی در کشورهای منطقه نزدیک به آذربایجان شرقی و اشباع بازارهای هدف از طریق سیستم توزیع مناسب و با گرایش به مزیت های نسبی از جمله کفش، چرم و قالی
 
سیاست فراگیر برای همه

۱٫صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی با تکیه بر خدا محوری و مردم سالاری دینی. جامعه خوب برای همه
۲٫بسط بصیرت و تعمیق معنویت و ارتقاء روحیه عدالت خواهی.
۳٫حرکت در سیاست خارجی بر سه محور عزت، حکمت و مصلحت و در سیاست داخلی حمایت از حقوق شهروندی، آزادی بیان، احترام به قومیت ها و حمایت از هویت خواهی اقوام ایرانی در سایه سار پرچم مقدس اسلام.
۴٫ایجاد فضای رقــابت سیاسی سالــم بین احزاب و جریانـــات سیاسی و تقویت نشاط سیـاسی در احزاب و تشکل های مردم نهاد.
۵٫تأکید بر اشتراکات اعتقادی ، فرهنگی و سیاسی کشورهای منطقه به ویژه گسترش روابط حسنه با همسایگان در راستای افزایش همبستگی برای توسعه امنیت ملی و منطقه ای.
برخی دیگر از برنامه ‌ها . اهداف

 ۱٫تأکید بر انتصاب مدیران استانی بر حسب شایسته سالاری ، اهتمام ویژه به شایسته خواهی و تلاش برای شایسته داری در پست های مدیرتی.
۲٫توجه به توسعه امنیت حقوقی و حقیقی شهروندان.
۳٫توجه به آسیب های اجتماعی از جمله بزهکاری، اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، قاچاق و پیرو آن افزایش امنیت روانی و فکری خانواده ها از طریق بها دادن به نتایج تحقیقات علمی و توجه کردن به دیدگاه و نظرات کارشناسان دلسوز در این حوزه.
۴٫توجه ویژه به پیشگیری از وقوع جرم در اجتماع که طبیعتاً هزینه ها و آثار روانی آن به مراتب کمتر از درمان آسیب های مبتلا به است.
۵٫ایجاد بستر لازم برای تحول در سیستم آموزش همگانی استان در بخش خانواده ، جوان ، کودک و سالمندان ، نگاه عملگرا و علمی به بهداشت ، تغذیه ، سرمایه اجتماعی و تربیتی و …
۶٫توجه به تحکیم نهاد خانواده به عنوان محور اصلی جامعه از طریق ارتقای سطح معنوی و عاطفی خانواده ها با گسترش برنامه های آموزشی.
۷٫کمک به ایـجاد شبـکه تلویزیـونــــی مستــقل برای خانواده و ارائه واحد درسی در دبیرستــان ها و دانشگاه ها با موضوع خانواده و آموزش های قبل از ازدواج.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.