میثم بائو: چیزی برای قهرمانی کم نداریم

   میثم بائو در گفت و گو با خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: تیم ما خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارد و با آمدن نکونام شخصیت خوبی گرفته تا انشالله بتوانیم در لیگ و هم در آسیا بازی های خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم. فکر می کنم با انگیزه زیاد و جوی که در تیم است، چیزی برای قهرمانی کم نداریم.

وی افزود: خدا را شکر بازی اول را بردیم. ۲، ۳ هفته طول می کشد تا تیم ها به شرایط خوب برسند و هماهنگ شوند. البته در بازی اول و حتی ۴، ۵ بازی اول کسی از تیم ها توقع بازی زیبا را ندارد. مهم این بود که توانستیم ۳ امتیاز بگیریم. قبول کنید که شرایط بازی رسمی با دوستانه فرق دارد.

هافبک استقلال تصریح کرد: واقعا تیم میثاقیان خیلی خوب دوندگی داشت و جنگید. آنها هم موقعیت گل داشتند و شاید تجربه بالای ما باعث پیروزی شد. دوندگی بازیکنان آلومینیوم این قدر زیاد بود که پای ۳، ۴ بازیکن آنها گرفت. فکر می کنم با این انگیزه تیمشان حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بائو در خصوص شرایط خود گفت: فکر می کنم برای شروع بد نبودم ولی خیلی بیشتر از اینها جا دارم تا بهتر شوم. این نمایش حتی ۱۰، ۲۰ درصد توانایی من نبود. البته ۵، ۶ سال از شرایط این تیم دور بودم. فشاری که در استقلال و پرسپولیس به بازیکنان می آید در تیم های دیگر نیست و بازیکن راحت تر می تواند بازی کند.

وی در خصوص ترافیک خط هافبک استقلال تاکید کرد: فکر می کنم بازی به همه برسد چون ۳ جام را در پیش داریم. بالاخره درست است بازیکنان بزرگی در این پست هستند ولی کادر فنی حتما برای آن برنامه دارد. یا چرخشی به همه بازی می رسد یا شیوه دیگری پیش می گیرند. بالاخره همه برای کمک آمدند. الان مثل سابق نیست که برای بازی کردن کسی دعوا کند. الان بازیکنان حرفه ای اند. درست است که همه دوست دارند بازی کنند ولی نهایتا به تصمیم مربی احترام می گذارند. همه چیز در بازی کردن نیست و ممکن است بازیکن بتواند حتی روی نیمکت هم به تیم کمک کند.

هافبک استقلال در خصوص بازی با سایپا افزود: همه بازی ها برای ما سخت است چون تیم ها وقتی می خواهند مقابل استقلال و پرسپولیس قرار بگیرند، یک هفته فوق حرفه ای می شوند به طوری که هم استراحت و هم تمرین آنها سرموقع می شود. همه مقابل ما انگیزه دارند و این کار را سخت می کند. سایپا هم تیم خیلی خوبی دارد و بازیکنان باشخصیت و باتجربه ای در این تیم هستند اما محکوم به برد هستیم چون برای قهرمانی یا باید اول فصل امتیاز گرفت یا آخر فصل. پس بهتر است از همین الان امتیازات را جمع کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.