میلان باخت؛ یوونتوس قهرمان شد

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت – ۱۲:۰۷:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – برتری دو بر صفر یوونتوس برابر کالیاری و شکست آث میلان مقابل اینتر موجب شد،جام قهرمانی برای بیست و هشتمین بار به تورین برود. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، هفته سی و هفتم رقابتهای فوتبال سری آ ایتالیا با مسجل شدن قهرمانی تیم یوونتوس به پایان رسید.
در ادامه بازیهای هفته سی و هفتم رقابتهای فوتبال سری آ ایتالیا تیم فوتبال یونتوس با دو گل کالیاری را شکست داد و قهرمانی خود را در فصل جاری این رقابتها حتمی کرد.
در سایر دیدار ها هم تیم فوتبال لاتزیو با دو گل آتالانتا را برد،بولونیا با دو گل ناپولی را مغلوب کرد.
در شهر آورد شهر میلان هم تیم فوتبال اینترمیلان چهار بر دو از سد آث میلان گذشت تا با این نتیجه و در فاصله یک هفته مانده به پایان سری آ، قهرمانی یوونتوس مسجل شود.
همچنین نوارا با سه گل چزنا را برد،دیدار تیم های پالرمو و کیه ووبا تساوی پر گل چهار بر چهار به پایان رسید،پارما با دو گل سیه نا را شکست داد و اودینیزه با دو گل جنووا را مغلوب کرد.
در بازیهای روز شنبه هم تیم فوتبال فیورنتینا لچه را برد و دیدار تیم های آاس رم و کاتانیا با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
در جدول رده بندی این رقابتها در حال حاضر تیم فوتبال یونتوس با کسب هشتادو یک امتیاز در صدر است و قهرمانی اش مسجل شده  و تیم های آث میلان با هفتاد و هفت امتیاز و اودینیزه با شصت و یک امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
تیم فوتبال چزنا با بیست و دوامتیاز قعرنشین است و سقوطش به دسته پایین تر حتمی شده است.
در جدول گلزنان برتر این رقابتها هم زلاتان ابراهیمویچ از تیم آث میلان با بیست و هفت گل زده رده نخست را در اختیار دارد و ادینسون کاوانی از تیم ناپولی با بیست و سه گل زده و آنتونیو دیناتاله از اودینیزه با بیست و یک گل زده به ترتیب دوم و سوم هستند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۷۱۲۰۷۰۴۶۱۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.