میلان با شکست بارسا می‌تواند قهرمان شود

۳۰م آذر ،

اومبرتو گاندینی، مدیر ورزشی آ.ث.‌میلان یکی از مقام‌های بود که امروز (پنج‌شنبه) در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در شهر نیون سوئیس حضور یافت.

به گزارش فارس،وی پس از آنکه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریف بارسلونا اسپانیا شد، اظهارداشت: فصل قبل ما ۲بار مقابل آنها بازی کردیم که در مرحله گروهی و یک چهارم نهایی بود.امسال شانس آوردیم که فقط یک بار با آنها بازی داریم که همین مرحله یک هشتم نهایی است. به این ترتیب می توان گفت که بازی با آنها برای ما امری عادی شده است.

مدیر ورزشی آث میلان تاکید کرد: تیتو ویلانووا، مربی بارسا را خوب می شناسیم و البته برای سلامتی اش و انجام موفق عمل جراحی سرطانش،‌آرزوی موفقیت می کنیم. امیدواریم هر چه زودتر سلامتی خود را باز یابد و در بازی با ما، روی نیمکت به هدایت تیمش بپردازد.

او در مورد تیمش و رویارویی با حریف قدرتمند اسپانیایی افزود: میلان مرتب بهتر و بهتر می شود. امیدواریم تا ماه فوریه که با آنها ملاقات می‌کنیم،‌ همچنان پیشرفت کنیم. بارسا به ماشینی می ماند که از هر جهت کامل است و همه اجزایش درست کار می‌کنند. اگر اینگونه نبودند،‌ امسال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اینقدر درخشان ظاهر نمی شدند.

وی در مورد بخت تیمش در این رویارویی نیز عنوان کرد: امیدواریم این بار بتوانیم بارسلونایی‌ها را شکست دهیم. به نظرم سخت ترین مانع راهیابی ما به دور بعد، بارسلونا می توانست باشد که همین‌گونه نیز شد. اگر این حریف را شکست دهیم، آنقدر قدرت خواهیم داشت که حتی برنده جام شویم.

در مراسم قرعه کشی که مقارن ساعت ۱۴ به وقت تهران در نیون سوئیس آغاز شد، نمایندگان ۱۶ تیم حضور یافتند و مسابقات این مرحله به شرح زیر است:

گالاتاسرای ترکیه – شالکه، سلتیک – یوونتوس، آرسنال – بایرن‌مونیخ، شاختار – بورسیادورتموند، آ.ث‌میلان – بارسلونا، رئال مادرید – منچستریونایتد، والنسیا – پاری‌سن‌ژرمن، پورتو – مالاگا


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.