“میلیاردرها” با عشق کنار هم آمده اند/عاقلان به دنبال منفعت شخصی خود اتفاق می آفرینند

۱۴م دیماه ،

منصور عاقلان با توجه به شرایط جامعه و اطرافش، سود و منفعت شخصی خود را جستجو می کند.

علیرضا کمالی بازیگر نقش منصور عاقلان داماد سیمین، در میلیاردر در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در قبل تجربه کار با علیرضا امینی را داشتم و خوشحالم که برای حضور و بازی در میلیاردر دعوت به کار شدم.
وی افزود: علیرضا امینی از جمله کارگردانی است که همیشه میدان را برای اظهارنظر بازیگران و بیان ایده های آنان باز می گذارند تا فضای کار دوستانه و ایده ال تر پیش رود.
این بازیگر با اشاره به نقش و شخصیت منصور عاقلان گفت: منصور عاقلان چند شخصیتی بوده و در هر مرحله ای از زندگی به دنبال سود و منفعت شخصی خود است.
کمالی ادامه داد: شخصیت منصور عاقلان را به دلیل رصد کردن اشخاص و چگونگی بدست آوردن فرصت های مردم در جامعه دوست دارم چون او از طریق پیگیری کارهای دیگران به سود شخصی دست پیدا می کند.

*عاقلان به دنبال سود شخصی است
بازیگر نقش عاقلان درخصوص روند داستان گفت: هنوز نگارش میلیاردر به اتمام نرسیده ولی امیدوارم عاقلان در قسمت های آینده متحول شود.
وی با اشاره بیشتر به شخصیت منصور عاقلان اظهار داشت: با توجه به اشخاص و شخصیت های متفاوت آنها در جامعه به عاقلان حق می دهم تا فقط به فکر منفعت شخصی خود باشد.
این بازیگر در خصوص روابط دوستانه و پشت صحنه تیم میلیاردر تصریح کرد: با وجود مشکلات و دغدغه های بسیار، در هنگام کار اعضای تیم میلیاردر همه چیز را فراموش کرده و با عشق در کنار هم به بازی و فعالیت می پردازند.
کمالی ادامه داد: تمرکز گروه میلیاردر بر روی رفاقت بوده و جلب نظر و رضایت مخاطبان برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است.
وی با اشاره به فراز و فرودهای نقش ها در این سریال گفت: نمی توانم از روند و فراز و فرود نقش ها چیزی بگویم ولی سکانس های جذاب منصور عاقلان در راه است.
کمالی در پایان اظهار داشت: با جان و دل برای مردم بازی می کنم و امیدوارم این مجموعه بتواند رضایت آنان را جلب کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.