می‌خواهند قهرمانی شهرداری تبریز را لوث کنند

۰۷اردیبهشت،

  کمال کامیابی نیا در خصوص حواشی تیم شهرداری تبریز و رای کمیته انضباطی در مورد این تیم  گفت: ما تمام توان خود را گذاشتیم و همه بچه‌ها نیز زحمت کشیده‌اند تا این تیم به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: حقیقتا ما چیزی در مورد تبانی از کمالوند و کمک‌هایش ندیدیم و نمی‌دانم این صحبت‌هایی که راجع به وی می‌شود چقدر درست است. خداوکیلی ما خیلی زحمت کشیدیم و بعضی‌ها می‌خواهند با بیان این مطالب قهرمانی تیم ما را لوث کنند.

کامیابی نیا تصریح کرد: من هنگامی که این موضوع را شنیدم خیلی ناراحت شدم. با نفراتی که داشتیم توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم چون تیم پتانسیل قهرمانی داشت، نفراتی که در تیم ما بازی می‌کردند همه سابقه بازی در لیگ برتر داشتند و حقیقتا نتایج تیم در شان بچه‌ها بود.

بازیکن تیم شهرداری تبریز راجع به بازی برابر شهرداری بندرعباس گفت: ما هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت با این تیم مستحق پیروزی بودیم، آنها هرچه که در توان داشتند در زمین گذاشتند، فیلم این بازی‌ها موجود است و می‌توانیم راجع به آن قضاوت کنیم و در هر دو بازی هم تیم ما موقعیت داشت و هم تیم آنها. در بندر عباس مساوی کردیم اما در تبریز با استفاده از موقعیت‌هایمان به برتری دست یافتیم اما نمی‌دانم چرا راجع به این بازی چنین مسائلی را مطرح می‌کنیم.

وی افزود: دوستانم در سایر تیم‌ها همیشه به من می‌گفتند که تیم شما شخصیت قهرمانی دارد، امکانات هیچ باشگاهی به اندازه شهرداری تبریز نیست و تیم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری شرایط خوبی دارد و امسال هم توانسته بود با هزینه ای که کرده است بازیکنان خوبی را جذب کند تا تیم به لیگ برتر صعود کند.

بازیکن تیم شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: منتظریم تا کمیته انضباطی رای خود را راجع به این موضوع صادر نماید، اما درست نیست با توجه به زحماتی که کشیده‌ایم رای بدهند که به ضرر تیم ما باشد.

وی راجع به کمالوند نیز گفت: اولین سالی بود که با او کار می‌کردم و واقعا چیزهایی که راجع به او می‌گویند درست نیست، کمالوند فرد با ایمانی است و فکر نمی‌کنم خودش و کمک‌هایش چنین آدم‌هایی باشند که راجع به آنها می‌گویند. اشخاصی که این مطالب را بیان می‌کنند صددرصد می‌خواهند قهرمانی تیم ما را لوث کنند.

کامیابی نیا در پایان گفت: امیدوارم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را بگیرد، فوتبال ما پاک است و بعضی‌ها با حرف‌هایی که می‌زنند آن را ناپاک می‌کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.