میثاقیان:ویسی گواردیولا است من دل بوسکه / عقب نشستن هم یک تاکتیک است

به گزارش خبرآنلاین؛میثاقیان درباره این دیدار می گوید:« در این لیگ همه بازی ها سخت است. پیکان هم یک تیم مدعی به حساب می آید. آنها سه بازی پشت سر هم را برده اند و برای این بازی هم برنامه های بسیاری در سر دارند. بازی های امسال واقعا سخت است. هم بازی با تیم های بالای جدول و هم بازی با تیم های پایین جدولی. کسی به کسی امتیاز نمی دهد و به همین خاطر تمام بازی ها سخت است.»
این روزها اکثر مربیان معتقدند تیم های میثاقیان دفاعی بازی می کنند. آنها معتقدند وای به روزی که تیم‌های میثاقیان یک گل بزنند چرا که عقب می نشینند و در زمین خودی دفاع می کنند. میثاقیان در این باره می گوید:« خدا کند گل بزنیم و عقب بنشینیم. این چه حرف هایی است که می زنند؟ در خیلی از بازی هایمان حمله کردیم اما نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. نمی‌دانم اینکه می گویند می‌نشینیم در زمین خودمان یعنی چه؟ اصلا عقب نشستن یک تاکتیک است. اینها موقعیت های گل ما را نمی بینند که این حرف‌ها را می زنند. البته هر کسی نظری دارد و من به نظر بقیه کاری ندارم و به حرف هایشان احترام می گذارم.»
ویسی در فوتبال ایران معروف به گواردیولا است. میثاقیان درباره ویسی می گوید:« ویسی یکی از مربیان جوان فوتبال ایران است که واقعا موفق عمل کرده و آینده درخشانی در انتظارش است. بین مربیان جوانی که آمدند و کار کردند ویسی بهتر از بقیه کار کرده است. در این بازی هم ویسی گواردیولا است و من دل بوسکه!»

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.