میداودی تصادف کرد و زندی مصدوم شد/ اعتراض یک هوادار به قلعه‌نویی

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در حالی ساعت ۱۸ در کمپ این باشگاه آغاز شد که حدود ۴۰۰ تماشاگر از نزدیک این تمرین را به نظاره نشسته بودند.

* آرش برهانی، میلاد میداوودی، سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، علی حمودی، ایمان مبعلی، هاشم بیک‌زاده، میثم بائو، فریدون زندی، امین منوچهری، توحید غلامی، مهرداد حسینی و حسین قنبری نفرات حاضر در این تمرین بودند.

* میلاد میداوودی به دلیل تصادف با ۳۰ دقیقه تاخیر در این تمرین حضور یافت که البته مشکل خاصی برای وی پیش نیامده اما ماشین این بازیکن دچار خسارت قابل توجهی شده است.

* فریدون زندی هم پس از ۳۰ دقیقه تمرین به خاطر مصدومیت از ناحیه ران پا و با اجازه کادرفنی، در ادامه تمرینات گروهی شرکت نکرد و به مداوای پای مصدومش پرداخت.

* پس از چند دقیقه از آغاز تمرین، جوانی از میان هواداران با فریاد خطاب به امیر قلعه‌نویی گفت:” من فرزند یک جانباز هستم و یکی از دوستانم را برای تست دادن آورده‌ام”، البته سرمربی استقلال به دقت صحبت‌های وی را گوش کرد و به وی گفت: “اینجا محل تست گیری نیست و شما هم بهتر است از نام پدرتان سو‌استفاده نکرده و اجر این عزیزان را از بین نبرید”.

* شاهرخ بیانی و رضا رجبی آنالیزورهای تیم استقلال در این تمرین حضور داشتند و نکات مدنظرشان را نت برداری می‌کردند. بازیکنان ملی‌پوش از جمله سیدمهدی رحمتی و پژمان منتظری مانند روزهای گذشته در تمرین شرکت نکردند.

* برگزاری تمرین تیم مدرسه فوتبال کمپ استقلال در ضلع شمالی دروازه با برخورد توپ یکی از بازیکنان آبی‌پوش به یکی از نونهالان و مصدومیت وی همراه شد. در این هنگام سرمربی استقلال از بازیکنان خواست در زدن ضربات خود دقت بیشتری داشته تا هم توپ‌ها وارد دروازه شود و هم نونهالان که پشت دروازه تمرین می‌کنند، دچار آسیب نشوند.

* همانند روزهای گذشته هواداران تنها حق داشتند در ۱۵ دقیقه آخر تمرین به تشویق کادرفنی و بازیکنان بپردازند. در این بین امروز هم تماشاگران در دقایق پایانی تمرین، قلعه‌نویی را بیش از سایر نفرات تشویق کردند.

* تمرین امروز استقلال برخلاف روزهای گذشته با صحبت‌های مجید صالح آغاز و امیر قلعه‌نویی شنونده این صحبت‌ها بود.

* انجام تمرینات بدنسازی زیر نظر حاج قاسم، انجام کارهای ترکیبی که قلعه‌نویی به شدت عملکرد بازیکنان را در این تمرین زیر نظر گرفته بود و مجید صالح و ایمان عالمی در موارد لزوم نکات مدنظر را به بازیکنان اعلام می‌کردند و ارسال از جناحین و استفاده از توپ‌های برگشتی از برنامه‌های تمرینی امروز آبی‌پوشان بود.

* در اواخر تمرین قلعه‌نویی از هوادارانی که وی را تشویق می‌کردند خواست به جای تشویق او سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان را تشویق کنند.

* تمرین امروز استقلال ساعت ۱۹:۴۰ به پایان رسید. طبق اعلام کادرفنی استقلالی‌ها فردا در دو نوبت صبح (۱۰ در زمین گلف مجموعه انقلاب) و عصر (۱۸ کمپ استقلال) برنامه‌های آماده‌سازی را پیگیری می‌کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.