میرتاج‌الدینی: مجلس از تولید محتوای فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس دفاع می‌کند

رییس فراکسیون راهبردی و نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی از تولید محتوای ارزنده فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس حمایت می‌کند.

میرتاج‌الدینی: مجلس از تولید محتوای فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس دفاع می‌کند

به گزارش ممتاز نیوز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در بازدید از بنیاد فرهنگی روایت فتح که با حضور سید محمد نادری، مدیر این بنیاد انجام شد، با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بنیاد فرهنگی روایت فتح، اظهار کرد: از زحمات و تلاش های بنیاد فرهنگی روایت فتح در آرشیوبندی حوزه دفاع مقدس تشکر و اعلام می کنیم حمایت‌های لازم از سوی مجلس شورای اسلامی از بنیاد فرهنگی روایت فتح با بزرگترین آرشیو در حوزه دفاع مقدس در دستورکار قرار دارد. از جمله دستاوردهای این مجموعه، ایجاد تولید محتوای فرهنگی به ویژه تولید فیلم بر اساس مستندات است.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی پس از پخش کلیپی کوتاه از فیلم موقعیت مهدی، ضمن تشکر ویژه از عوامل تهیه این فیلم، عنوان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری بیان کردند، این فیلم از مجموعه‌های فاخر حوزه دفاع مقدس است.

میرتاج‌الدینی افزود: نمایندگان و اعضای فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند تا از زیرساخت های مجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح بازدید کنند.

در این بازدید همچنین سهیل یحیی زاده، رییس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه های فرهنگی کشور نظیر بنیاد فرهنگی روایت فتح با توجه به پتانسیل منحصر به فردی که در بخش تولید محتوای فاخر دارند، می توانند از تکنولوژی های جدید مانند توکن غیر مثلی (NFT) و بلاکچین به بهترین شکل استفاده کنند. با استفاده از این تکنولوژی ها می توان محتوای ارزشی و انقلابی را تولید کرد و در اختیار نسل جوان قرار داد، بنابراین باید از ظرفیت پلتفرم‌های داخلی به بهترین شکل بهره برد و بازنشر محتواهای فرهنگی نظیر دفاع مقدس را در بین جوانان و شبکه های اجتماعی توسعه بخشید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.