میرزاجانپور: زاهدان حریف ساده‌ای نخواهد بود/مدعیان لیگ امسال کم نیستند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۸/آبان/ – ۱۰:۴۵ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : بازیکن تیم والیبال پیکان تهران گفت: تیم شهرداری زاهدان در تورنمنت چهارجانبه نشان داد که حریف ساده ای نخواهد بود.

مجتبی میرزاجانپور در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: پیکان همیشه از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده است و امسال هم با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش وضع بهتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: حضور در دیدارهای تدارکاتی و تورنمنت چهارجانبه تهران به آمادگی بیشتر بازیکنان در تیم پیکان کمک کرد.

میرزاجانپور درباره دیدار نخست تیمش در لیگ برتر ، با بیان اینکه شهرداری زاهدان تیم دست‌وپا بسته‌ای نخواهد بود، تصریح کرد: ما در مسابقات دوستانه پیش از آغاز فصل یک بار با تیم شهرداری زاهدان دیدار کردیم. آنها نشان دادند که تیم خوبی هستند و حریف ساده‌ای برای حریفان نخواهند بود.

ملی‌پوش تیم پیکان تهران افزود: حضور مربی با تجربه‌ای همچون جبار قوچان‌نژاد در تیم شهرداری هم سبب خواهد شد این تیم از اعتمادبه نفس خوبی برخوردار شود. از طرفی این دیدار در زاهدان برگزار می‌شود و آن‌ها قطعا از امتیاز میزبانی خود استفاده خواهند کرد.

میرزاجانپور در ادامه با اشاره به این که نمی‌توان به این زودی‌ها درباره قهرمان لیگ برتر پیش‌بینی کرد، گفت: به اعتقاد من از آنجا که بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های مختلفی حضور دارند ، مدعیان زیادی در لیگ امسال وجود خواهند داشت.

وی اضافه کرد: برگزاری لیگ به شیوه جدید و در دوگروه هم باعث افزایش جذابیت و کیفیت لیگ خواهد شد.

میرزاجانپور در پایان گفت: تیم پیکان آماده حضور در نخستین دیدار است و بهترین بازی خود را ارائه خواهیم داد تا دست پر از زاهدان بازگردیم.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.